De suflet, de Craciun

tranquilityStau in cerdac cu ochii inchisi si cu fata batuta de soare. Un soare demn mai degraba de Pasti decat de Craciun. Fata mi s-a incins cu o caldura placuta.

Din hol se aude in surdina o muzica de Craciun adevarata, tonica, vesela… Nu stiu pe unde a gasit Marinella CD-ul asta fara lerui-ler –uri plangacioase dar e exact ce-mi trebuie.

Mmmm, cred ca a deschis Bunuta usa cuptorului sa mai trebaluiasca ceva caci sunt invadat de arome de fripturi in devenire. Mmmm…

Pe nesteptate aromele se amesteca si mult mai intensa devine cea de cafea proaspata. Deschid ochii: Alina imi flutura pe furis prin fata nasului o cana aburinda. Din capatul holului, de langa brad,  Matei imi face cu ochiul: “Te-a pacalit, este?”

“-Este” zic eu si il mangai pe cap pe Alexandru care, cu o masinuta in mana, tocmai a venit sa-mi ceara telefonul sa se joace.

Dar uita repede de el cand da cu ochii de Pasha, motanul cuibarit in bratele mele.

Pasha sta cu ochii inchisi si cu fata batuta de soare. Un soare demn mai degraba de Pasti decat de Craciun. Alexandru se apuca sa-l mangaie gospodareste.

Inchid ochii din nou si il aud pe Pasha cum incepe sa toarca…

Diseara e Craciunul. Sarbatori Fericite!

.

 

Un comentariu