Saltul lui NETv

NETv e proiect vechi de-al meu.
De pe vremea cand doar se putea visa la transmisii video live de calitate pe interet. roblogfest2008De pe vremea cand romanii incepeau sa se dea pe Twitter iar Facebook-ul era doar pentru initiati (salutari Hi-Q). De pe vremea cand, dupa 15 ani de televiziune descopeream noile posibilitati ale internetului si, mai ales, ceea ce nu stie televiziunea clasica: interactivitatea.

Dar sa las nostalgia si sa revin.
Cu o incapatanare demna de o cauza nobila am crezut de atunci ca se poate. Am gandit, am experimentat, am transmis in cele mai complicate conditii si configuratii tehnice…
Ce e cel mai important: am transmis!

Unii m-au sprijinit, altii au ras… asa-i lumea!

De cateva luni lucram (caci a crescut echipa) sa aducem proiectul asta la un alt nivel: alta calitate, alt nivel de profesionalism, alte cerinte si , natural, alti clienti.

Azi vreau sa impart cu voi o veste buna: de mai bine de o luna am semnat un contract prin care vom transmite evenimente LIVE pentru Samsung Romania. Pentru SmartTV-urile Samsung mai exact, prin aplicatia SeeNow dezvoltata de DirectOne. Un imbold in plus de a cumpara SmartTv-uri Samsung.

Ce am transmis, pe cine, la ce calitate… puteti vedea informatiile pe situl NETv.ro. Sa amintim doar de concertul „Tapinarii-25 de ani” si de „Mihai Margineanu live in Music Club”.

Si, pentru ca tocmai am convins niste oameni importanti ca se poate, ca putem transmite pentru orice pretentii, vor mai urma si altele.

De ieri NETv te poate transmite oricui in lume.

Tineti-ne pumnii!

