Sunt multumit, mi-am updatat tableta.

Sunt multumit, mi-am updatat tableta.

O am de mai bine de doi ani dar nu prea aveam timp si de altceva in afara de folosirea ei in treaba de zi cu zi. O excelenta agenda, posibilitatea de a avea acces permanent la dosare, date, cifre, situatii, estimari, un pogon de dosare pe care altfel, prin absurd, ar fi trebuit sa le car dupa mine ca sa le pot accesa ordecate ori as fi avut nevoie. Wireless-ul foarte comod pe teritoriul firmei si abonamentul Vodafone cu acoperire practic nationala o facea sa fie apta de lucru practic in orice conditii.

Nu mai zic de ecranul de 7 inch, numai bun pentru un batranel pe care au inceput sa il lase ochii dar nu de indeajuns de multa vreme incat sa nu plece de la birou fara ochelari. Am testat si o tableta de 10, dar era prea mare de carat pentru gustul meu.

Si ute-asa, zic, au trecut niste ani (say… what?) si ea tot la Froyo ramasese.

La inceputul vacantei am gasit timp si am mai „inaltat-o” la sistemul de operare. Si uite-asa am bagat de seama ca se vede mai bine, e un pic mai rapida in executii (dar se incarca un pic mai greu initial). Am gasit si aplicatii noi iar asta vara am folosit iGo cu succes ca GPS prin strainataturi. NU m-a costat nimiccaci aveam incarcate in tableta hartile si foloseam doar GPS-ul pentru aflarea pozitiei. Navigator Android, ce mai.

Ba chiar m-am dedat la jocuri online, de la banalele table si reversi pana la poker (atentie, a se folosi cu moderatie).

Una peste alta… o chestie buna.

 

PS: Puteam (trebuia) sa o fac mai demult. Deci, o concluzie de gandit: nu e bine cand uiti sa-ti mai faci timp si pentru tine.

O sa ma mai gandesc la asta…

