Muschii lui si muzichia

Old Spice iar o comite. Si cand baietii astia o comit… chiar ca se cunoaste:
Am mai scris despre ei si despre campaniile lor afara din galeata out of the box, campania lor cu „The Old Spice Guy” aducand in doar primele trei zile 23 milioane de vizionari (adica mai bine de o Romanie intreaga)

Ei, dupa cum ziceam, baietii mai plesnesc piata cu o noutate, un viral interactiv care promoveaza „Danger Zone”. In „The Muscle Music”, Old Spice Guy Terry Crews compune muzica doar incordandu-si muschii (ma rog, aproape toti muschii 🙂 ), fiecare dintre ei fiind legat de un instrument musical care canta cand muschiul se incordeaza.
Partea marfa din toata chestia este insa la final cand ti se da si tie posibilitatea ca, din tastatura, sa ii incordezi muschii si sa canti si tu, generandu-ti astfel propria melodie.

Nu va pot spune cat de „adictive” devine totul, mai ales ca iti poti si salva creatia, uploada pe Vimeo si imartasi tuturor prietenilor din retelele sociale.

Iar ca ultima bomboana pe prajitura, ei bine… totul este embedabil, il poti pune in orice pagina vrei.
Nici nu-mi mai aduc aminte de cand o experienta video de o asemenea complexitate a putut fi urmarita si in afara paginii de origine.
Concluzia?
Ma sperie pana unde s-a ajuns:

  • un spot cu idee si cu realizare video de exceptie
  • plus un final cu parte INTERACTIVA
  • plus posibilitatea de salvare su uploadare a creatiei tale
  • plus embedabil chiar si la tine pe site.

Doamne, cat de sus se va mai ridica stacheta?

Old Spice Muscle Music from Terry Crews on Vimeo.

 

PS: astept sa-mi semnalati uploadurile cu „cantarile” voastre!!!

 

  1. pagubit

    Am depus acum 25 de ani bani pentru cumpararea unui autovehicul Dacia. Nu am primit valoarea reactualizata a depozitului meu bancar, nu am primit masina, nu am primit nimic. In aceeasi situatie mai sunt 2000 de oameni. Exista un proiect de lege, PLx 226/2011 care inlatura consecintele acestei privari de proprietate/ sanse in viata. De ce nu este adoptata ? Mi-am propus sa dau acest mesaj de 1000 de ori. Sper ca acest guvern sa fie … altfel. (nr.364)

    Apreciază

  2. dey

    red ca noi ramani putem canta cel mai bine cu muschi abdominali si ceu fesieri (ca stim sa strangem bine la criza asta care ne arde)+ ratia de dopaj pe care o mai aministram inca (fasolea)

    Apreciază