Raspuns la Goanga cu parcometrul

Au pus botul la viral marketing frate, asta e!

Acu doua saptamani aparea pe YouTube un film in care un dilimache suparat ca a primit amenda taia in doua un parcometru. Filmul, sub numele de “Crazy guy cuts off parking meter with saw!!!”, sta un pic pana este descoperit de useri si o ia pe urma la vale… cat se poate de viral. Sunt sigur ca il stiti dar, daca dorilti sa-l revedeti se afla AICI.

Cum ziceam, face in cateva zile 700.000 de vizionari numai pe YT dar apare si pe  Break.com, LiveLeak.com, WorldStarHipHop.com si altele adunand in total peste 1 million de vizionari. Suplimentar insa, ce e mai important, atrage atentia:
Devine #4 – Most Viewed (This Week) – People & Blogs si #18 – Top Favorited (This Week) – People & Blogs .
Mass media se baga in seama si apare comentat intr-o plaja mare de publicatii, de la The Sun pana la The Metro, The Huffington Post si alte sute de bloguri, situri emisiuni de stiri si show-uri americane. La noi apare la Antena3, Pagina de stiri  si asa mai departe.

L-am dat si eu ca Goanga AICI intreband daca credeti ca e pe bune, daca asa ceva scapa nepedepsit in America.

N-o sa va mint, la momentul publicarii stiam raspunsul: este o farsa publicitara, este un “viral internet hoax”, este de fapt… o reclama la un film ce trebuie sa apara.

“Lamurirea” apare sub forma unei variante extinse a clipului, iat-o:

In ultimele cadre surprinde aparitia unui… ceas digital luminos pe mana personajului, exact ca in filmul “In Time” ce urma sa debuteze pe piata, film al carui trailer il puteti urmari si voi (pare marpha!!!)

In consecinta, totul n-a fost decat un “publicity stunt” menit sa contribuie la lansarea pe piata a unui film. Pe romaneste, o mostra de viral marketing la care “au pus boticul” nu doar cativa useri ci si cateva reprezentante ale massmedia “serioasa”.

Cel mai bun raspuns la aceasta “goanga” ii apartine lui Marius.

Felicitari!!!

_________________________________________________

Anunțuri