Goanga cu fotografiile de epoca

Am gasit imaginile astea fara niciun fel de explicatii.
Am crezut ca sunt niste fotografii de epoca scoase de prin cine stie ce album prafuit.

Voi ce credeti?

Goanga 1 cristealizari

 

Goanga 2 cristealizari

  1. Pingback: O Lume Nebuna-
  2. MuadDib

    LOL…La prima fotografie asa zisii domni poarta pantofi cu toc specific damelor, iar in ce-a de-a doua tipii stau rezemati de creioane uriase…
    Nu cred ca pozele se cam incadreaza chiar la categoria:GOANGE….

    Apreciază

  3. Misu

    Ambele poze sunt photoshopate, dar o sa incep cu a doua. Este o poza din timpul Razboiului civil american, aia sunt prizonieri confederati dupa batalia de la Gettysburg. In poza originala, cei 3 stau pe un morman de lemne. Link aici: http://ro.wikipedia.org/wiki/Fi%C8%99ier:American_Civil_War_Montage_2.jpg

    Cat despre prima poza… nu stiu decat ca acei oameni sunt niste ofiteri americani, probabil din timpul razboiului de secesiune. Nu am gasit poza originala, dar sigur e fake pt ca toti poarta acelasi tip de pantofi de dama(pe vremea aia nu existau pantofi cu toc atat de subtire) si cred ca si pantalonii sunt „falsi”. Cam atat. Mai caut si revin cu completari.

    Apreciază

  4. Misu

    Am revenit cu o mica completare legata de prima poza. Tot nu am gasit originalul, dar banuiesc ca este o poza facuta de fotograful Mathew Brady. Singurul fotograf din tp. razboiului civil american. Omu’asta a facut cam 7000 de poze atunci, si daca asta este una dintre ele…slabe sanse sa o gasesc prea curand.

    Felicitari dle. Cristea cu concursul asta.

    Apreciază