Cum hranim toti pensionarii, OLN 6-2

Pentru ministri- acatiste, pentru iubita- medalion iar pentru mamaie…

Ei, iar acum cautati situl in care vor aparea povestite in scris subiectele care nu vor avea loc in emisiune.
(Nu, acuma… pe bune… chiar  care credeti ca ar fi adresa la care s-ar putea gasi?)

Aveti acolo cateva povesti, mai aveti si doua (nu una) goange sa comentati, se vor da premii… GO-GO-GO!

 

  1. Valentin

    Va salut…super emisiune….am fost nominalizat la concursul de bulizare(Villy pompieru) ce trebuie sa fac in continuare?

    Apreciază

  2. Adrian

    Villi, pompier de renume mondial ce esti, din lipsa de sponsori singura modalitate (deocamdata) de evidentiere a celor care pun bule faine este sa-i anunt in emisiune, ceea ce am si facut.

    PS: Auzi? ma bate gandul sa nominalizez castigatorii si pe blog iar din bulele din fiecare saptamana (cu numele autorilor) sa fac un filmulet scurt. Ce zici?
    Mai mult de atat… pana mea… e criza… premii nu se prea gasesc…

    Apreciază

  3. Pingback: O Lume Nebuna- Concursul National de Bulizare – tomberonul
  4. villy_pompieru

    Am inteles……sincer mia crescut inima cat un cozonac cand mi’am vazut bulizarea nominalizata. Am urmarit filmuletul scurt de bule…e o idee super. app. merge downloadat?
    P.S. Cu tot respectul!..super emisiune

    Apreciază