Goanga cu trainsurfer

Multi ati auzit de el, dar nu asta e problema

Ce il determina pe un om sa faca ceea ce face baiatul asta?” m-am intrebat cand am vazut prima oara filmul.
Sa stai agatat de geamul unui tren intr-o ventuza? La 300 km/h? Uau!
Abia spre final m-am lamurit cand cred ca am  inteles ca baiatul “dorea sa simta ca traieste”.
Si, dupa ce am lasat un pic sa treaca emotia starnita de cadrul de final,  vin si intreb:

1-Ce e real din toata intamplarea asta?

Si, ce e mai important:

2-Ati face asa ceva? Dar daca ati sti ca va traiti ultimii doi ani din viata, asa ca el?

Aici sa va aud cu parerile

_____________________

Later edit: nu dau inca raspunsul, desi voi lansa o goanga noua.
Astept comentariile voastre pana dupa lansarea oficiala a  sectiunii  O Lume Nebuna.com

  1. Pingback: O Lume Nebuna- Goanga cu picioare imbarligate
  2. Un Nimeni cu "N" mare

    Da este reala faza cu trenul ( efectele acelea in cazul unui film costa mult prea mult pentru un EUROPEAN de rand )

    si raspunsul la a 2-a intrebare este DA as incerca tot ce nu am incercat pana in clipa aceea, ultima clipa. AS SARI CU PARASULA, AS FACE BUNGEE JUMPING, AS CASTIGA LA LOTO(Cristea iti dau jumate din castig), AS ASASINA UN PRESEDINTE CAM CHIO,RASIST,CHEL SI MARINAR. Dar nu in ultimul rand as face o trasnaie atat de mare in cat Cristea sa ma arate in ” O Lume Nebuna”

    Apreciază

  3. nicollas

    Pare sa fie reala Faza cu Trenul… acum stau si ma gandesc…Oare tipul nu cumva face reclama la firma care produce Ventuzele ?;))

    Apreciază

  4. Rossy

    Se pare ca este un grup din Frankfurt care practica acest sport nebunesc.Conducatorul lor si cel mai smecher se pare este cel din film si isi zice „the trainrider”.
    Interesant este faptul ca goanga nu consta in faptul ca filmul ar fi fake, deoarece este cat se poate de real, a reusit sa mearga pe cel mai rapid tren din Germania cu 300km/ora. Goanga consta in faptul ca in descrierea filmului se zice ca suferea de o forma rara de leucemie din care avea sa moara un an mai tarziu…ceea ce a fost o farsa facuta de un fan, cam macabra dar totusi o farsa, tipul este in viata si sanatos, poate singura boala e curajul pe care il poarta deoarece acest sport pare sa fi omorat numai in anul 2008 40 de tineri. 😀

    Cat despre a 2a intrebare, cred ca m-as bucura de viata in altfel, nu riscandu-mi si putinu care mi-a mai ramas.

    Apreciază

  5. Adrian

    @Un Nimeni cu „N” mare: Ia fa tu numai trasnai si sa vezi ce te fac eu erou principal la O Lume Nebuna!!!! 🙂
    Unele dintre idei imi plac si mie 😛 Vezi nu uita de castigul la loto, dar daca va fi cazul iti aduc eu aminte =))

    Un sfat serios ar fi ca in viata sa iti realizezi visurile si sa nu astepti sa vina teama de ultima clipa ca sa incepi sa le urmaresti. Dar asta e alta poveste.

    PS: ai sari cu parasuta in conditii normale?

    Apreciază

  6. Pingback: O Lume Nebuna- Raspunsul la Goanga cu trainsurfer