Cristea, buba si rotula, cip-cirip mi-au pus branula

Ma simt ca o masina careia cum i s-a terminat garantia incepe sa “cada”.  Nu trec bine de aniversarea unei cifre rotunde ca incep toate: ba imi curge nasul (vara!), ba imi scap pe mana un sac de ciment (ia uite in foto ce degete invinetite am) ba, sa vezi nashpeala, ma pomenesc pe masa de operatie.

Am apucat de am pus pe FB un status cam ambiguu, acum sa dau si amanunte:
O clipa de neatentie, un calcat aiurea, ceva, si hop ca ma trezesc la doctor cu genunchiul umflat. Iar Dom’ Popescu se uita la mine si zice: “Doua gaurele!”. Si pentru ca nu dau semne de intelegere ma lamureste: “Ca la nasturel, doua gaurele: prin una intra camera, prin ailalta cheia de paispe!”

Drept pentru care joi dimineata eram deja internat, iar o asistenta ma barbierea pe genunchi (Hmmm, o senzatie chiar interesanta… ramane o piele atat de fina…! Bai, ia sa fiu atent, dupa spusele asistentei multi au inceput asa. Acum se rad si pe piept)
In sala de operatie… ca-n regie inainte de un direct: totul se pregateste in asteptarea producatorului iar vedetei (adica mie afcors!) i se pune branula, (vezi AICI, ca sa intelegi ce cauta notiunea in titlu)
“M-anunti cand simti o ameteala” imi cere unul din medici, cel care, abia am aflat, e nascut tot pe 23 august, ca si mine. Nici n-am simtit cand mi-a facut rahianestezia. Acum deja nu mai simt nimic de la brau in jos.

La fel ca in televiziune, zic, se incalzeste aparatura, se regleaza luminile se testeaza camera video…
„-Uat? Ia stai un pic!” veti zice. Ei bine da, asa e , pret de o vreme, culcat pe spate, voi asista la transmisia in direct, pe ecran, a filmului “Fiarele din genunchiul lui Cristea”.

Si uite-asa, zic, m-am delectat cu imagini in exclusivitate (Nu le au nici DDD, nici Antena, nici Caca-n TV) din interiorul meu, imagini in care o scula cu un cap ca de crocodil musca bucatele din meniscul meu paradit. Iar Mandea se uita ca la televizor.

Doar creierasul meu avea o nedumerire: ultima informatie primita de la picioare, inainte de anestezie, era ca sunt intinse iar acum ochiul il informa ca ele sunt ridicate si indoite. Pe cine sa mai creada? Asa incat, cu un “Vreti analize competente cu informatii de cacat…!!!” si-a bagat poola, s-a relaxat si a privit filmul. Crocodilul a rontait ce a avut de rontait, au dat legatura in studio, au scos din mine carul de reportaj si m-au trimis in rezerva la Alinuta cea ingrijorata. Am recunoscut ca daca, vreodata, si-a dorit sa fiu la cheremul ei, acum e momentul, asa amortit cum eram, eram o prada usoara. N-a zambit, asa ca am dat vine glumei proaste pe anestezie.
Eram usor nauc.

Tarziu am vazut reactia anuntului meu de pe FB. De fapt pentru voi scriu. Pentru cei cu SMS-urile nedumerite, cu postarile de imbarbatare, cu telefoanele ingrijorate…
PLM, atatea vorbe ca sa ajung pana aici! Ce vreau sa spun e simplu:

Multumesc!

 

* * *

PS: Da, startul sezonului 6 de la O Lume Nebuna se va mai amana un pic, la birou mai stau niste trebi neterminate dar, “uatahel”, Cristea inca mai respira.

 

Un comentariu