Infipta-n arac, OLN 5-24

Astazi la O Lume Nebuna vom vorbi despre  capatzanile din frigider, minunile electricitatii si kukuletzul fotomodel.

Ataaat!

Vezi mai multe din Video blog pe 220.ro

  1. tavi

    Domnule Cristea,
    Am urmarit acest episod pe 220, acolo unde de altfel le-am vazut pe toate de cand a inceput OLN, dar am intrat pe site-ul dumitale pentru ca am vrut sa scriu comentariul aici.
    Dupa urmarirea acestui episod am simtit ca mi-am pierdut timpul pana acum pentru ca le-am vazut pe toate celelalte, recunosc ca m-am uitat si pentru ca mi s-a parut ca esti un tip simpatic si inteligent.
    Din pacate esti un mare ignorant care n-a citit o iota despre multe lucruri ci doar ce auzit pe ici pe colo. CUM POTI SPUNE CA AI INTINS UNT GRAS PE PAINE (precum si alte prostii ca cea cu vopseaua cu plumb) SI N-AI PATIT NIMIC ??? SIGUR CA N-AI PATIT, CEL PUTIN ASA CREZI DUMNEATA, DAR CE CONTEAZA CA IN LOC DE 80 DE ANI O TRAIESTI DOAR 60 SI AIA CINE CUM VOR FI PE LA SFARSIT ???
    Acum dupa viziobarea acestui episod mi-am dat seama ca probabil esti dintre aceia care lasa copilul sa bage degetele in paharul cu bere ca „io fi si lui pofta saracu'”, in plus „trebuie invatat de mic ca o sa creasca mare si trebuie sa fie barbat”.
    Si eu tot pe acolo sunt ca si varsta dar cred ca inainte era necunoastere si ignoranta, dar acum macar avem acces la informatie si ar trebui sa ne pese macar putin. Si eu am copil si nu-l tin intrun glob de sticla dar nici nu-l inbuib cu „unt dela gras” si „mizel dela bun” cu steroizi, asta ca sa creasca mare si voinic, la vreo 150 de kile pe putin………..
    O zi buna va doresc !

    Apreciază

  2. Adrian

    Uau, Tavi, da’ ce te-ai ambalat…!
    -In primul rand ca eu am dat cele doua repere: „increderea naiva de atunci si panica informata de acum” si intrebam unde e, intre ele, punctul de optim, ca mie mi se pare ca s-a pierdut distractia pe drum.

    -in al doile rand, ca sa-ti copiez stilul, tu „probabil esti din aceia care nu lasa copilul in iarba sa nu ia capuse, nu-l pupa decat spalat pe dinti, nu-l lasa in colectivitate sa nu ia bacili de la nespalati, nu-l scoate din premergator sa nu cada, nu-i da sa bea decat apa distilata si nu-l atentioneaza cand greseste sa nu-i creeze complexe. Nu mai zic de asumat riscul de a-l lasa sa se dea cu bicicleta (Uau, doar doua roti…!), carnet de conducere la 18 ani si prezervativ in portofel cand va fi mare.”.
    Ia spune, nu-i asa ca e usor sa pui etichete?

    -trei: sunt foarte atent la ce-i dau de mancare copilului meu si il ung cu protectie solara cand il scot la plimbare, de exemplu. Dar l-am lasat sa cada de destule ori in fundulet ca sa inteleaga cum e chestia cu echilibrul.
    Sunt undeva intre cele doua repere de care vorbeam.

    -si in final, o constatare: peste 100 de episoade care iti placeau au devenit dintr-o data pierdere de vreme…?
    Nashpa, cine va are probleme cu consecventa opiniilor!

    Apreciază

  3. tavi

    Da, recunosc ca m-am ambalat :))
    Scuze, pentru „categorisirea” rapida ce ti-am facut-o (n-am gasit alta rima sa traiti decat „cea cu categorisirea”)
    Nu sunt nici pe departe cel pe care l-ai descris mai sus si sunt sigur ca si dumneata esti un parinte iubitor si responsabil, spun asta pentru ca am vazut de cate ori ai facut referire la cel mic incepand de cand era in „tara berzelor” si pana acum.
    M-am ambalat pentru ca te consider un formator de opinii si cred ca intro tara unde nu prea stim care ne este busola este important sa nu creem confuzie prin exprimari mai putin exacte. Sunt sigur, sper sincer sa ma insel, ca vor fi si din cei ce vor vedea acest episod si vor spune: lasa ma ca l-am vazut eu pe ala care zice ca n-are nimic si nu conteaza si…………..
    Una peste alta imi cer scuze daca te-am suparat si iti doresc un sincer: Sa-ti traiasca feciorul si sa te bucuri de el.
    P.S. Cred ca supararea mea a fost cu atat mai mare si pentru ca sunt vegetarian si cred, este o parere personala si mi-o asum, ca ar trebui sa incercam sa intelegem cati mai multi ce mancam si mai ales DE CE ?
    Numai bine iti doresc si cat mai multe episoade interesante

    Apreciază

  4. Adrian

    (Tavi, raspund tarziu caci am fost plecat la munte si acolo netul…)

    Hai ca ne-am cam lamurit. Evident ca atunci cand „te-am categorisit” demonstrativ ingrosam niste lucruri ca sa fie evidenta ideea.
    Da, intrebarile ce, cat si de ce mancam sunt vitale pentru sanatate dar eu ma refeream la distractia care a pierit odata cu panica de a nu se produce accidenta. Chiar si in cele mai benigne medii.

    Apreciază