Top viral, 20 aprilie

Hai sa vedem ce s-a mai propagat viral in saptamana asta in Liga Mare.

Iar cand zic Liga Mare zic pe piata mondiala, acolo unde, doar pentru a exista, trebuie sa ai milionul de vizionari si cel putin 10.000 de Share.

Adica ceea ce nici macar Robotzi nu mai face. Ce sa-i faci, traim intr-o lume condusa de Social Media

1) Revenind deci, mare si tare in ultimele 7 zile este un spot  conjunctural de la T-Mobile UK care speculeaza imensul interes al britanicilor pentru apropiata nunta regala a lui „William and Kate”. Cu ajutorul unor sosii perfect alese (cunoscatorii vor recunoaste foarte usor personajele familiei regale) se pune in scena in avanpremiera momentul „intrarii miresei” pe muzica East 17.

Filmul i-a innebunit pe britanici (si nu numai) care l-au vizualizat de 6,8 milioane de ori si, mult mai important, i-au dar SHARE in retelele de socializare de peste 61.700 de ori numai in ultima saptamana.

.

2)Pe locul doi in topul meu este un film care imi da de gandit, mai ales din perspectiva ca am si eu acasa un Piskotzel care va deveni ca cel de mai jos. Iar eu va trebui sa gasesc metode de a-i ocoli incapatanarea care, daca e ereditara…

Metoda asta de psihologie inversa a fost atat de atragatoare incat filmul are acum peste 5, 6 milioane de vizionari iar, semn de viralitate,  53.700 de oameni l-au dat mai departe prietenilor, repet, doar in ultima saptamana.

Si cu asta gata semnalarile de saptamana asta, daca v-a placut, dati si voi in LIKE.

