O Lume Nebuna, editie jubiliara

Da, am ajuns la editia jubiliara!

In ianuarie 2009, plecat din televiziunea vazuta pe toate partile timp de 20 de ani, incercam un nou pariu cu mine:

Intr-un domeniu nou ca cel al productiei de emisiuni pentru internet, eu voiam sa arat ca se poate. Ca e posibil in Romania, pentru un site de videosharing romanesc, sa faci un serial de succes care sa nu moara dupa cateva episoade (asa cum se intamplase cu cateva productii pana atunci).

Gasisem o gashka misto care chiar voia sa faca asta drept pentru care… ne-am aruncat cu capul inainte.

Ha! Eram o aparitie: “Batranul” Cristea cel grizonat si trupa de rockeri tatuati si rasi in cap…! (Sau cu pletele curgand in cozi lungi pe spate, alegeti!)


In stanga e Calin, cel cu care am inceput, iar celalalt este Razvan, fratele lui Calin, cu care lucrez acum. Si cu care am impartit rasul isteric din platou de la inregistrari. A promovat Vali, a mai uns lucrurile Popix si uite-asa ne-am trezit ca se poate.
Ca ajungem la sezonul 5.
Ca luam doua premii la RoWebTv, la RoNewMedia.
Si ne-am trezit ca am facut… un milion sase sute de mii de vizionari pentru 220.ro.

Si ne-am trezit ca suntem…“Still alive” si, ceea ce e cel mai important, “still kicking”

……….

Imaginea de alaturi a facut-o pe fuga si mi-a trimis-o pe Facebook, ca surpriza, (asa cum numai ea stie sa faca) Alina. Banuiesc ca a facut-o cu Piskotzel pe genunchi (ca daca lucrezi la laptop nu ai cum sa nu il iei si pe el sa se uite ca e jale!) curios si tragand incontinuu de firul de la mouse.

Este (sa nu se supere cei care mi-au trimis mesaje si urari) cea mai frumoasa urare primita cu ocazia editiei 100 de la”O Lume Nebuna„. Pentru mine imaginea asta face mai mult decat orice diploma

Intr-o ora apare pe site episodul 100, Episodul jubiliar este AICI, cu stiri, amintiri, surprize, urari din partea unor prieteni si, mai ales, cu o stire-bomba!

Se va modifica ceva la O Lume Nebuna?

Un comentariu

  1. Pingback: O Lume Nebuna- Crocodilu zburator, OLN 5-13