Se poate intra in direct in emisiunile NETV.

Daca ai o camera web, instaleaza Skype (de aici) si poti participa si tu la desfasurarea emisiunii DUPLEX de pe NETv. Adauga userul Cristealizari in lista de prieteni de pe Skype si gata, poti interveni in emisiune.
Suna-ne in timpul emisiunii si gata, de restul ne ocupam noi!

Pe NETv.ro continua emisiunile in direct.

Am mai lucrat la chat, la player, la posibilitatile de mixare a sunetului si a imaginii, totul pentru a putea realiza o emisiune live INTERACTIVA.
De cateva editii se poate intra in direct in dialog cu moderatorul!

Se realizeaza astfel premisele realizarii unei idei de-ale mele mai vechi, emisiunea de televiziune facuta pentru, despre si, mai ales, cu telespectatorii. N-am ajuns inca la capat dar in curand vom face primele probe.

Acum, cei de acasa pot interveni direct in emisiune prin:

  • chat: userul nu trebuie sa completeze decat (daca vrea) un username
  • telefon: cu ajutorul numarului de telefon afisat la fiecare editie
  • audio + video: inca mai lucram la sistemul care va permite intrarea in direct a oricui, de oriunde, doar printr-un cklick, fara a fi nevoie de download sau instalare de software suplimentar, fara niciun fel de alte cerinte. Pana atunci (foarte curand) instalati-va Skype!

Voi apelati-ne, noi ne vom ocupa sa apareti in emisiune!

.

  1. cadaveria

    Da..eu am fosr primu’ care a intrat in transmisie directa…numai ca era o mica problema..ca ceea ce ziceam eu se auzea dupa cateva secunde.. 😛

    Apreciază