OLN 2, Lectia despre Chroma Key

Multi imi puneti intrebari pe Mess sau mail. Voi vreti sa stiti iar eu va pot povesti.
Incep din cauza sta aici un sir de… sa le zic tutoriale? Sa o luam incet si sa intelegem ce se intampla, sa vedeti si fata nevazuta a facerii de televiziune.

Cea mai frecventa intrebare:  Cum apar in fel de fel de locuri de parca as fi acolo?

Raspunsul: Chroma Key

Vezi mai multe din Emisiuni TV pe 220.ro

NOTA: am foarte mare nevoie de parerile voastre. Nivelul e prea coborat? Sau prea ridicat? Ce alte subiecte ati mai dori sa tratam? ce mai vreti sa aflati? Mai vreti sa aflati sau va plictisesc cu chestii care nu va pasioneaza? Voi hotarati!
Puneti intrebari iar eu va voi raspunde!

Si nu uitati sa dati LIKE

______________________________________

  1. Tilica

    Cristeo, zi-o p-aia cu „cum se indoaie axul optic la camera Beta cand pleci la filmare pe teren”!!!
    Ar fi interesant de stiut, parerea mea!

    Apreciază

  2. Cannabiss6

    Uite, mie îmi place extrem de mult ce faci. Îmi dai doza de bună stare, și n-am absolut nimic să-ți reproșez.

    Însă m-ai pus pe gânduri cu BitDefender Antivirus Pro 2011: de unde strângi fondurile necesare pt. unul? Adică să dai în jur de 400-500 RON pe săptămână pe ceva non-profit nu-i chiar așa de colea (pt. neștiutori, un BitDefender Antivirus Pro 2011 este 30 euro, care validează în jur de 120 RON).

    Deci, practic, ție ce-ți iese din asta? Sunt bani personali aceștia care îi dai pe BitDefender AV. Pro 2011, sau ești sponsorizat sau ceva în genul?

    Aștept un reply 🙂

    Apreciază