Superbowl 2011, topul celor mai bune reclame

Superbowl 2011 a venit si s-a dus, la fel confruntarea din teren.
A ramas doar confruntarea care, de ani de zile, pare ca a devenit mai importanta decat lupta atletilor de pe gazon: batalia dintre spoturile publicitare difuzate in pauze, difuzari care ajung si la… 100.000 de dolari/SECUNDA.  Care a avut mai mare efect? Care a placut mai mult?

Eu va ofer un top personal, bazat atat pe cifre cat si pe criterii subiective.
Voi, spuneti-mi ce credeti!

NOTA: si ah, da, imediat dupa vizionare, la fiecare film, TURN AUTOPLAY OFF!!!
Nu e vina mea si nu am cum deactiva eu optiunea

Volkswagen: The Force

Acest spot pentru VW Passat a fost lansat in avans,  saptamana trecuta, pe YouTube ca sa creeze buzz inaintea finalei si a adunat 4.5 milioane de vizionari pana la inceputul weekend-ului,ajungand acum la peste 20 de milioane

Bridgestone: Carma

Productie a agentiei The Richards Group spotul cu Castorul de la Bridgestone  a depasit un milion de vizualizari in numai 24 de ore de cand e pe YouTube. Animalutzul face toti banii, mai ales cand se bate solemn cu pumnul in piept.

Volkswagen: Black Beetle

Doua milioane jumatate de vizionari pentru o abordare „gandaceasca” a unei spectaculoase curse auto

Doritos: House Sitting

Doritos, „crantzanitoarele” clasice din timpul finalei. Ideea Superfunny dar aveti grija ce faceti cu firimiturile caci daca ajung la tatatie… patiti ca aici!

NFL: Super Bowl Celebration

Un amestec de secvente din show-uri  de televiziune clasice pentru cultura pop americana, adica  Happy Days to 90210, Seinfeld, Family Guy, The Sopranos, Cheers, Golden Girls, Sesame Street, The Brady Bunch, Family Matters, Friends, How I Met Your Mother, Glee, Modern Family si The Simpsons .

Coca-Cola: Border

Ce bine ar fi daca Coca-Cola ar reusi sa convinga oamenii sa-si puna de-oparte diferentele si diferendele…

Pepsi: Love Hurts

Nu-i asa ca nevasta e manata de cele mai bune intentii in ceea ce-l priveste?

Chrysler: Imported From Detroit

Pe pereferatul meu l-am lasat la urma. Un spot publicitar in care filmarile, montajul si  aparitia lui Eminem genereaza ununul dintre cele mai epice produse video cu, sigur, cel mai adanc mesaj dintre cele lansate cu ocazia Marii finale.

