Raspuns la Goanga cu milionul primit gratis

Ce e mai important, castigatorul acestei Goange fost declarat KillMe

Hai sa mai adaugam la cele expuse la lansarea Goangei cateva date, usor de gasit chiar si de catre cei mai lenesi:

  • -Craig Rowin, cel care a cerut si, aparent a si primit asa, pe de-a moaca, un milioon de dolari de la un Miliardar plictisit caruia i-a placut ideea este… un comedian din trupa de comedie Upright Citizens Brigade .
  • -Inmanarea cecului de 1.000.000 $ urma sa se faca in cadrul unui spectacol UCB de pe data de 2 februarie, pentru care tocmai se pusesera in vanzare biletele.(asta era unul dintre amanuntele pe care le asteptam, de aceea am publicat povestea ieri, 2 februarie)
  • -Spectacolul s-a tinut aseara, in fata unei sali arhipline ale carei biletele fusesera vandute ca painea calda si in cadrul caruia urma sa aflam adevarul (deci am publicat si cu o zi inainte de a exista probe materiale dace e farsa sau nu)

Am obtinut pentru voi relatarea unui participant la spectacol care ne povesteste cum toate erau conform asteptarilor:

Au fost masuri stricte de securitate la intrare, urmare a existentei unui cec de 1.000.000$.
A fost organizata o tombola.
A fost organizat un concurs de degustare de apa Woss, foarte scumpa si exclusivista caci, “atunci cand esti milionar, apa obisnuita miroase a pisat”.
Alea-alea, cutare-cutare, milionar, inmanare… iar in final, in fata audientei impietrite…

Craig Rowin a dat foc cecului de 1.000.000$ si a parasit scena in timp ce pe ecranele din sala se derulau secvente neprelucrate de la castingul facut pentru angajarea persoanei ce urma sa joace rolul “miliardarului

  1. Dani

    nu ca as avea o problema cu castigatorul. Dar eu am dat acelasi raspuns mult mai repede si sigur DiaboliK a facut acelasi lucru inaintea mea. Nu era vorba de primul raspuns corect?

    Apreciază

  2. Adrian

    Asa este Dani, si tu si Diabolik inaintea ta ati dat linkul si informatia ca in ziua respectiva urma sa sa aib loc spectacolul. Era informatia, (foarte corecta de altfel si pentru gasirea careia va felicit pe amandoi) strict transmisa asa cum era ea luata din sursa de informare.
    Ce vreau eu sa promovez si sa incurajez este sa se mearga mai departe cu rationamentul, sa se aduca mai mult aport personal. KillMe a mers mai departe si a mai subliniat un lucru pentru ziua respectiva, si anume ca e ziua in care vom afla adevarul.
    NU e mult in plus, dar eu vreau sa premiez plusvaloare.
    Oricum, Goange mai sunt, premii la fel, va astept pe toti sa continuam jocul si sa rationam mai mult pe seama informatiilor gasite.
    Cat mai multaport personal.
    Ei, dar sa vedeti ce goanga vine…

    Apreciază

  3. KillMe

    Multumesc pt alegere. Sincer, daca cineva doreste sa fie castigator in locul meu, eu nu am nici o problema 🙂
    Sincer, chiar am crezut o perioada ca omul e pe bune. Apoi m-am gandit ca strange banii din aparitiile la reviste,televiziuni si radiouri.

    Apreciază