Goanga cu soricelul exploziv

Cornel Ghimpeteanu imi atrage atentia asupra urmatoarei stiri, o traduc exact asa cum e scrisa, atentie, incep:

“Privind acum in urma imi dau seama ca marea greseala a fost ca am aprins chibritul. Dar eu nu incercam decat sa recuperez soricelul”

asta le-a spus pacientul doctorilor de la sectia de arsi a spitalului din Salt Lake City. Tipul, impreuna cu partenerul sau homosexual poreclit Kiki … Ia stai asa… Kiki ? WTF, exista un barbat cu numele KIKI? De fapt, da, ma rog, poate el era doamna… Citez in continuare

…au fost internati de urgenta dupa ce o seara…. “intima” intre ei, sa zicem, s-a terminat prost.
„-Am impins, povesteste tipul,  tubul de carton adanc in anusul lui…

-HOA!!! deja parca ma ustura pe mine. O fi fost un sul de carton ca ala de la hartia igienica? Probabil, caci altfelcum ar fi posibila urmarea…?

dupa care l-am strecurat inauntru pe soricelul nostru iubit, pe nume Ragot”…

-‘ai sambaaa’ poolaaa… Soricelul cel dragut, Ragot, impins in, ma iertati, cur printr-un tub de carton asa… ca experienta sexuala. Bai, nu mai radeti… asta e abia preambulul, partea asta o povesteau ca pe ceva normal, banal, i-auzi:

Kiki a strigat, ca de obicei, „Armaghedon, armaghedon!”, parola noastra ca gata, i-a ajuns….

“Armaghedon”? In primul rand ma darama faptul ca a zis.. “ca de obicei” Adica fac asta in mod frecvent? Ce gaoz are asta frate? Si pe urma, asta era cuvantul-cheie ? A considerat ca e prea mult cand a simtit in cur un soricel trimis printr-un tub de carton??? Ma mir… oare de ce…?

-Am vrut sa-l scot pe Ragot dar el nu voia sa mai iasa…

Nu mai radeti! Bai, ca un hetero responsabil incerc sa inteleg aici si sa am un pic de compasiune..

-…asa ca m-am uitat inauntru si am aprins un chibrit in ideea ca lumina o sa il atraga…

Eu deja sunt inlemnit: cineva a gasit normal sa se uite in gaozul partenerului sau gay printr-un tub de carton si, pentru a vedea mai bine a aprins un chibrit? Omul, aceasta fiinta rationala!

Un purtator de cuvant al spitalului a explicat in conferinta de presa ce s-a intamplat: deci, chibritul a aprins un rest de gaz intestinal, un partz aflat prin preajma deci, iar flacara care a tasnit prin tubul de carton i-a ars fata curiosului, aprizandu-i si parul. De aprins, s-a aprins si soricelul-sexual care, de frica, s-a infundat si mai mult in, ca sa zic asa, popoul omului. Acolo a avut un efect de altfel de asteptat, tinand seama de prima explozie: a aprins… evident, o alta punga de gaz intestinal, ceva mai mare, aflata mai adanc in intestin,…

Frate, nu radeti, citesc de pe internet si ma minunez. Deci…

noua explozie l-a proiectat pe Rago ca pe un proiectil prin tubul de carton… aprinzandu-i parul… si lovindu-l in fata pe curiosul ce se holba in rozeta partenerului spargandu-i nasul…

Frate.. zau ca nu am inventat-o eu. Cica cei doi au fost internati cu arsuri… bla-bla… Bai, eu nu mai sunt in stare, dati-mi voi o mana de ajutor, cautati si voi pe net si aduceti-mi ceva dovezi, frate, e adevarata chestia asta, sau nu?
______________________________________________________________

NOTA: primul raspuns corect, cu dovezi, postat drept comentariu castiga un kit antivirus BitDefender 2011.

  1. ksian

    Este aici ceva in josul paginii http://www.lectlaw.com/rub.html
    si aici http://www.darwinawards.com/legends/legends1998-10.html
    Sau poate e legenda http://urbanlegends.about.com/library/blbyol4b.htm

    „In retrospect, lighting the match was my big mistake. But I was only trying to retrieve the gerbil,” Eric Tomaszewski told bemused doctors in the Severe Burns Unit of Salt Lake City Hospital. Tomaszewski, and his homosexual partner Andrew „Kiki” Farnum, had been admitted for emergency treatment after a felching session had gone seriously wrong.

    „I pushed a cardboard tube up his rectum and slipped Raggot, our gerbil, in,” he explained. „As usual, Kiki shouted out ‘Armageddon’, my cue that he’d had enough. I tried to retrieve Raggot but he wouldn’t come out again, so I peered into the tube and struck a match, thinking the light might attract him.”

    At a hushed press conference, a hospital spokesman described what happened next. „The match ignited a pocket of intestinal gas and a flame shot out the tubing, igniting Mr Tomaszewski’s hair and severely burning his face. It also set fire to the gerbil’s fur and whiskers which in turn ignited a larger pocket of gas further up the intestine, propelling the rodent out like a cannonball.”

    Tomaszewski suffered second degree burns and a broken nose from the impact of the gerbil, while Farnum suffered first and second degree burns to his anus and lower intestinal tract. >>

    Mai caut

    Apreciază

  2. ksian

    Pana acum majoritatea goangelor au fost adevarate. Acum cred ca am gasit peste 100 de articole dar numai pe site-uri cu glume, dume si legende ale internetului. Nici macar in arhive pe latimes.com (de unde am gasit in multe locuri ca ar fi fost preluat articolul) nu am gasit nimic.

    Ma dau batut. E goanga.

    Apreciază

  3. Tilica

    Cristeooooo, esti nesanatos total. De unde dreaq le iei?
    Ai scris despre atatia nebuni incat… kilu meu… nici nu mi stiu ce sa zic…!!!

    Apreciază