S-a aruncat de la balconul parlamentului (vezi VIDEO)

Un electrician din echipa TVR s-a aruncat de la balconul Parlamentului Romaniei in timpul discursului premierului Boc in semn de protest pentru situatia in care am ajuns

Iata video inregistrarea saltului din parlament

Vezi mai multe din Emisiuni TV pe 220.ro
(via RealitateaTV)
si

Vezi mai multe din Stiri, evenimente pe 220.ro
(via ProTV)

_________________________________________________________________________

  • Despre o greva a foamei de saptej’ de zile dom’ Presedinte zicea ca habar n-are.
  • Despre filmul in care a dat o laba peste ochi unui copil a zis ca „are un pixel albastru”
  • Despre asta ce mai ziceti dragi guvernanti?

Acum exact 21 de ani umblam de nebuni pe strazi beti de fericire ca am invins.

Ce am obtinut cu „victoria” aia?

__________________________________________________________________________

baricada inter decembrie 1989

  1. Tilica

    Am obtinut pe dracu’ gol Cristeo!
    Am scapat de Dracu si am dat de fratii lui mai mari si mai rai.
    Si muuuult mai multi!
    Futu-i in gura!

    Si te rog nu modera comentariul

    Apreciază

  2. Geo

    cucoanaaaaa, avea un copil cu probleme si tocmai ii taiasera ajutorul. ce gest extrem????? astia merita impuscati!!! pe Ceausecu l-au impuscat pentru mult mai putin. Daca putea trebuia sa-i sara in cap lui Boc ca altfel nu scapam de nesatuii aastia!!!!!!!

    Apreciază

  3. Tilica

    Mai Teo, stai asa, cum „unu s-a dus”?
    Ce, i-a sarit lui Boc in cap si l-a bagat in spital? Nu s-a dus inca niciunul…

    Apreciază