Now, that’s a flashmob!

Am mai scris despre flash mob-uri in Romania. Am participat la ele. Cel mai mic a intrigat cativa trecatori, cel mai mare a blocat traficul pe Bulevard, dansand Thriller. In Romania la nivelul asta am ajuns.
Prin alte locuri insa…

Joia trecuta pe aeroportul Heathrow, Londra s-a intamplat ceea ce urma sa devina T-Mobile Welcome Back. Calatorii tranzitand prin terminalul 5 s-au pomenit in mijlocul unei mutimi de peste 500 de oameni formata din alti calatori, personal navigant, hamali, soferi de taxi. La un semnal toti acestia s-au transformat in… asta:

Vezi mai multe din Faze tari pe 220.ro

Din ce date am gasit pana acum stim in plus amanunte interesante despre coloana sonora: totul a fost live, nu s-au folosit instrumente muzicale ci doar voci, inclusiv atunci cand s-au imitat un violoncel, tobe, viori sau un beatbox. O adevarata orchestra umana formata din 20 de muzicieni.

Flash mob-ul a constituit baza pentru filmarea unui spot publicitar pentru compania de telefonie mobila T-Mobile, spot difuzat in seara urmatoare, simultan, pe 86 de canale, in prime time. Adica a fost vazut la premiera de 1 din 6 britanici. Eficacitate, nu?
Poate tocmai de-aia fiulmul pus le YouTube vineri a facut pana acum (luni dimineata) doar(!) 721.000 de vizionari (he-he, “doar”).

Deosebirea intre ei si noi?
La noi (inca) asa ceva se face prin initiative personale si din entuziasm. La ei se face pe bani, o investitie cu cap pentru un scop precis.

Anybody interested? Asiguram tot, am mai facut-o!

Un comentariu