Intrebari pentru Victor Ponta

Am posibilitatea sa-i adresez din partea voastra cateva intrebari lui VICTOR PONTA.
Tu ce ai vrea sa il intrebi?

Pentru televiziune am facut destule interviuri, pentru online iarasi am cateva realizari notabile.

*Pe Adrian Nastase l-am intrebat de numaratul oualor si despre porecla Bombonel

__________________________________________

*…pe Ion Iliescu despre cum a multumit minerilor

Vezi mai multe din Stiri, evenimente pe 220.ro
___________________________________________

*miercuri, in organizarea ASCMedia, am posibilitatea sa-l intreb ce vrei tu pe Victor Ponta.

Deci… ce ai vrea sa-l intreb?

___________________________________________

NOTA: Organizatorii ne anunta ca intalnirea va avea loc miercuri, 22 septembrie, ora 18, in Club Spice, Calea Victoriei 21-23 (deasupra fostei Case de Moda Venus, langa Politia Capitalei).
Intrarea este libera iar intalnirea va fi televizata de TVR1.

Organizatorii ne anunta deasemenea ca au confirmat participarea: Cristian China Birta (chinezu), Cristian Dorombach (piticu), Tiberiu Lovin (reportervirtual), Adrian Cristea (cristealizari), Alexandru Ciochia (radiolynx), Alin Pandaru (pandutzu), Loredana Modoran (renne), Titus (titusblog), Valentin Bosioc (monden.info)

  1. paula

    Adrian,
    Te rog sa-l intrebi in ce parte a axei iv se situeaza: i- Carlan Tanar
    v- Dracos si mobilat.
    Cat de apropiat a fost de procurorul Cristian Panait.

    Apreciază

  2. Pingback: Inca o data Ponta promite at » piticu .ro
  3. Pingback: -Lumea lui Cristea- Victor Ponta blog