Top viral 25 august

Pai sa va spun eu ce a rupt saptamana asta in materia de filmulete:
oricum te dai si oricum te sucesti, cel mai apreciat film a fost cel al lui Roger Federer care darama (de doua ori) o cutie de suc de pe capul unui membru al echipei cu ajutorul cate unui “serviciu” tras cu toata forta.

Clipul a fost tras in decorul ultimelei reclame pentru Gilette Fusionn si a innebunit pe toata lumea care nu stie inca daca este un clip real sau un fake. Iar reprezentantul Gilette a pus paie pe foc: “lasam rezolvarea acestei dileme pe seama privitorilor, oricum, dovada se afla in fata ochilor”.

Eu am o teorie a mea dar… voi ce ziceti?

Amazing Roger Federer trickshot on Gillette ad )…
-peste 5.370.000 de vizionari, locul 1 in top vizionari YouTube si
-peste 87.900 de share-uri in ultimele 7 zile prin Facebook, Twitter si bloguri

Top VIZUALIZARI

Evident ca in topul celor mai vizionate exista, asa cum ne obisnuieste de o vreme, ultimele doua episoade al lui RayWilliam Johnson (cu 3.150.000 si 2.615.000 vizionari in ultima saptamana/ respectiv ultimele 5 zile). Nu vi le mai arat, fanii le-au vazut deja. Cand s-or scoate si in Romania bani din asta, vom vorbi si la noi de audientele asemanatoare, nu? Sau o fi taman invers…?

Urmatoarele doua locuri imi demonstreaza insa iar ceea ce spun de mult:
in materie de video VIATA BATE IMAGINATIA. Adica intotdeauna o intamplare reala surprinsa pe film va avea mai mare impact decat un film elaborat facut dupa scenariu.

De ce zic asta?
Pai comparati “iesirea” spectaculoasa a unui badigard din magazin cu ultimul episod din creatia lui Simon in materie de pisici:
-La primul film un tip cade mai-mai sa isi rupa gatul si panicat isi lasa si pistolul pe podea, numai sa iasa. La al doilea este o animatie elaborata pe care doar niste posesori de pisici o pot intelege pe deplin.
-Primul este un gag de comedie muta, al doilea este un film muncit de un om cu har si cu un extraordinar simt al observatiei.

A castigat “cazutul in nas”

Security Guard FAIL cu 2.200.000 de vizionari
Simon’s Cat in ‘The Box’ cu 1.790.000 de vizionari

despre Pisicile lui Simon, mai vorbim

Top SHARE

La capitolul acesta, al recomandarilor facute intre prieteni (asta e motorul viralitatii in ultima instanta) intotdeauna conduc videoclipurile. Lasandu-le insa pe acestea si pe Federer la o parte, gasim pe locul patru un film emotional si inspirational care chiar merita trimis de la un om la altul.

Imaginile chiar te ating la suflet, iti creaza o emotie puternica si te imbie parca sa recomanzi filmul mai departe prietenilor. Il vezi si dupa aia te privesti in oglinda de sus pana jos.

LOOK AT YOURSELF AFTER WATCHING THIS.mp4 cu peste 63.500 de share-uri prin FB, TW sau bloguri in ultimele 7 zile

NOTA:

Dupa cum spuneam si editia trecuta, cand vine vorba despre viralitate, eu iau in considerare doua aspecte:

  • Vizualizarile, care arata de cate ori s-a contorizat ca a fost urmarit un video pe un site
  • Share, arata de cate ori a fost trimis de catre useri prietenilor lor, adica a fost considerat (dupa vizionare) indeajuns de interesant pentru a fi recomandat si altora

__________________________________________________________

Anunțuri