Hulu, cadere in top?

Hulu era considerata in lumea video online cea de-a doua companie “cea mai populara”, dupa Youtube.
Sau cel putin asa considerau cei de la comScore(1), iar ei stiu ce vorbesc.

Toate bune si frumoase pana in iunie cand compania de masurare a audientei si-a modificat algoritmul de calcul separand vizionarea de reclame (pre/post roll etc) de vizionarea contentului propriuzis.
Ce inseamna asta?
Inseamna ca, pana acum, daca voiai sa urmaresti un film pe Hulu si aveai o reclama in preroll si una in post roll, sa zicem, dupa vizionarea filmului situl se inregistra cu trei vizionari in loc de una.

Dupa modificarea algoritmului Hulu, care aparea mereu pe pozitia 2 in urma lui YT a ajuns in noile masuratori din iunie pe locul ZECE(???), isprava repetata (deci se confirma!) si in noile cifre pe Iulie recent publicate.

Tzeapa? Faliment?

Nu cred. Pe langa concluzia ca ierarhiile depind intotdeauna de metoda de masurare (ca doar de-aia „se exista” bataia pe cine sa masoare audientele in dot-ro), mai avem una:

Nu plangeti Hulu de mila!

Aceleasi cifre arata ca Hulu este Regele Publicitatii Video difuzand mai multe spoturi publicitare decat urmatoarele doua retele de publicitate video la un loc.

Poate ierarhiile depind de metoda de masurare dar castigarea banilor depinde tot de cum stii “sa joci jocul”.

______________________________________________

(1)comScore – companie de cercetare marketing, lider mondial in masurarea audientei online

.

Anunțuri

Un comentariu