Hulu vazut din Romania

Dupa ce am folosit HotSpot Shield, pe urma un VPN, am gasit o noua metoda de a vedea HULU.

Marea problema cu Hulu si cu comoara e filme pe care o detine e ca se poate urmari doar din SUA.
Bineinteles ca romanul cel inventiv a gasit mereu solutii de a falsifica un IP din Statele Unite dar aceste solutii au, ca toate „cioranelile”, si reactii adverse:
-Hotspot Shield imi ingreuna navigarea si era plin de reclame,
-VPN-urile insemnau programe downloadate si rulate in paralel cu browserul.

Ultima mea gaselnita este un plugin de Firefox. Il testez de doua zile si merge, desi aici pe munte am internet mobile.

Se descarca si se instaleaza Modify Headers, plugin de Firefox care modifica headerele la request-urile http (nu contaza, ma dau si eu mare cu niste vorbe care impresioneaza)

  • Apoi, in Firefox, click Tools si Modify Headers.
  • In noua fereastra aparuta, din meniul drop-down din stanga click Add. Vor aparea trei ferestre.
  • In prima scrieti X-Forwarded-For
  • In a doua scrieti 12.13.14.15
  • In a treia nu scrieti nimic
  • Convingeti-va ca in Configuration este selectat Allways On

Gata, sunteti americani si puteti viziona Hulu

___________________________________

Note:

  • Hulu este o foarte tare sursa de vizionat materiale video de calitate. Filme, seriale, show-uri TV sau facute special pentru online (pai ce, credeati ca „O  Lume Nebuna” e singurul?) se pot viziona la calitate HD. Cred si eu, sunt facute de (sau pentru) mai mult de 130 de  provideri de content printre care FOX, NBC Universal, MGM, Sony Pictures Television… mai vreti? Ca mai am pe lista! Dar cred ca v-ati prins.
  • Ca la orice cioraneala, o faceti pe riscul vostru, desi mie imi merge fara probleme.
  • Fisura asta de scuritate banuiesc ca va fi astupata la un momen dat, mai ales ca vine la doar cateva zile dupa ce PlayOn a lansat o aplicatie care permite ca Hulu sa poata fi vizionat  pe iPhone sau iPod Touch.
    Pana atunci, vizionare placuta!

  1. piftic

    u r the best ever:X:X:X:X de cand ma chinui sa gasesc un programel ceva si ciuciu:X!
    ps:merge,l-am verificat:X

    Apreciază