O Lume Nebuna, varianta in engleza

Mdeah, scriam AICI despre concursul Youtube cu cele 15 minute de faima. Lansam acolo chiar si un indemn pentru videografii romani.
Ei, ca sa nu ramana doar vorba goala si demagogie (ca doar nu suntem politicieni romani), am zis sa facem  si ceva in acest ses.  Si cum ideea unui episod de proba in limba engleza ne dadea tarcoale de ceva vreme am zis sa impac si capra si varza adica, mai clar, sa particip cu un OLN tradus in limba internetului.

Iata ce a iesit:

Acu n-ar mai ramane decatsa-l vizionati si sa dati LIKE, aici sau pe YT, pentru a atrage atentia.

Astept comentarii, merita o editie in limba engleza?

  1. Tilica

    Cristeo, iu ar creizi. Ior „bantustanian” acsent uil meik „furori” on iutub.
    Am fost colo, am dat LIKE, astept sa te puna astia pe prima pagina.
    Cum am zice… „da’ daca iti iese si li se pare astora o chestie exotica… eh?”

    Apreciază

  2. geo

    Eu cred ca ar fi foarte bine daca ar aparea pe prima pagina pe You Tube. Iti doresc succes, eu am vizionat si am dat like pe you tube. Iti tn pumnii.

    Apreciază