Sa cOLNaboram, deci!

Imi scrie Cristi Roman ca proiectul cOLNaborareeste un proiect frumos care merita repetat„. Asta e foarte bine, inseamna ca incet-incet lucrurile se misca.
Secretul succesului este colaborarea in care fiecare da ce cunoaste cel mai bine. Esential este sa stii ca daca ai nevoie de expertiza intr-un anumit domeniu, ai unde sa o cauti.
Ca mine acum, de exemplu:

Pentru sezonul 4 din O Lume Nebuna as avea nevoie de niste decoruri virtuale cu care sa relationez.

-Lucreaza cineva cu iClone de la Reallusion, de exemplu si ar fi interesat sa ma ajute?
-Mi-l poate da cineva, daca nu are timp sa lucreze pentru OLN?
-Imi puteti recomanda alt tool grafic in afara de iClone?

Hai sa cOLNaboram, deci

____________________

  1. CristiRoman

    Nu am auzit de asa ceva(spre rusinea mea,eu care ma cred mare editor)dar cu siguranta ma voi interesa pe internet si daca gasesc ceva,fii sigur ca voi veni fix la tine!

    Apreciază