Un post banal sau total lipsit de sens

Tocmai sarutasem pentru prima data o fata. Eram in al noualea cer, pluteam si mi se parea ca toata lumea e a mea. Simteam ca trebuia sa impartasesc tuturor fericirea mea nemaivazuta pana atunci. Chiose (ii ziceam asa din pricina ochelarilor) era prea mic ca sa inteleaga asa ca m-am destainuit lui Vali, unul din baietii mai mari.
-Mdeah, zice el, sa vezi cum e cu f*tutul…!

Mi-am adus aminte de asta zilele trecute cand imi venea sa strig in gura mare amanuntul extraordinar, nemaivazut si nemaiauzit ca… am un baietel, sa spun ce simt, ce s-a mai intamplat, cum arata, ce face etc..
Atunci mi-am dat seama ca subiectul asta poate fi ori banal, ori total lipsit de sens.

Lumea se imparte in doua:
-unii care nu au trecut prin asta si atunci toate efuziunile lirice ale unui proaspat tatic li se par hilare, eventual amuzante dar total de neinteles si
-cei care au trecut prin asta si tot ceea ce ai putea tu sa le spui nu le aduce nimic nou, e previzibil si banal.

Cu toate astea imi asum riscul de a scrie un post banal pentru unii, lipsit de sens pentru altii.
Deci.

In numai o saptamana:

  • Am stat in fata unei usi tresarind de fiecare data cand se deschidea. In cele din urma o voce mi-a spus: “-Il auzi cum plange? El e!”. Si mi-a stat inima.
  • Am intrat intr-o camera plina de “sarmalute” oracaitoare si cand am fost oprit in fata unuia dintre gogoloaiele de carne infasata n-am vazut nimic din cauza lacrimilor.
  • Am primit in brate o chestie care dadea din niste manute cu unghii cat gamalia de chibrit si mi-era teama sa nu-l faram daca strang prea tare. Dar eram tare mandru.
  • Am tremurat din greu de teama sa nu-l inec cand i-am dat primul biberon cu lapte. Eram si in extaz in acelasi timp.
  • Ma topesc de fericire cand imi adoarme in brate si chiui de bucurie cand imi ragaie pe umar.
  • Fac tot felul de lucruri prostesti si ma scalambai in fata lui, sa-l amuz, desi stiu ca nu vede si nu intelege nimic.
  • Traiesc dupa un program haotic, sunt practic rupt de lume, cad din picioare de somn dar traiesc o mare bucurie

Da, unii dintre voi nu intelegeti ce m-a apucat iar ceilalti zic “mdeah, bine, stai sa vezi tu cand s-o face mai mare!”. Adica ori Chiose cu colectia lui de timbre, orb inca la nurii colegelor de clasa, ori Vali pentru care primul meu sarut era banal fata de f*taiul catre care se indrepta parfumat.

Cu toate astea… plutesc

Ah, v-am zis ca am un baietel?

Cristea junior

  1. Stefan

    Exista si cei care chiar apreciaza ceea ce descrii. Chiar daca nu am trecut prin asa ceva, nu mi se par hilare efuziunile tale lirice :). Mi se par pur si simplu firesti, dar nu in sensul de banal. Mi se pare firesc sa fii in culmea fericirii, rupt de toti si de toate. Nici nu m-am mai suparat ca nu ai mai postat goanga! :)) BTW: Sa-ti traiasca juniorul!!

    Apreciază

  2. Alex

    Sa iti traiasca! Abia astept sa ne prezinte ” O lume nebuna!” si cred ca va prezenta, ca e Smecher, deja se uita la tine cu un ochi :)) foarte haios.. sa iti traiasca!

    Apreciază

  3. Adrian

    Da bai, asa e, si eu m-am mirat ca se uita asa.
    E bandit mare, ce mai, deja se uita stramb la mine ca „ce mai vrei si tu bai de te mandresti atata. Eu sunt primadona!” =))
    Multzam de urari Stefan si Alex

    Apreciază

  4. capo

    Eu imi aduc aminte ca , dupa ce s-a nascut fetita mea TANIA , am vazut la Discovery un reportaj despre asanumita „moarte subita” la bebelusi si o luna, noapte de noapte ma trezeam din ora in ora sa vad daca doarme bine, daca sufla, daca nu a patit ceva. Acuma imi vine sa mor de ris da atunci mergeam la lucru (si aveam un program de 12 cu 24) cu niste ochii cit cepele. :))Oricum, acum deja stau sa ma gindesc ce urmeaza, cind apare primul pretendent , etc.Si cu toate astea spun la nesfirsit ca CEL MAI FRUMOS LUCRU DIN LUME ESTE SA FI PARINTE.O sa plingi si tu de emotie cind o sa ii vezi manutele intinse catre tine si-l vei auzi prima data spunindu-ti TATA.Sa va traiasca si sa fie sanatos.

    Apreciază

  5. somebody

    Eşti emoţionant. Pe bune.
    Să-ţi trăiască ficiorul, să-l vezi mare şi să ai numai bucurii.
    Ah, poate n-ai realizat încă, dar Adrian Cristea a trecut subit şi fără drept de apel pe locul II în viaţa ta 🙂 De acum, întotdeauna şi necondiţionat juniorul va fi pe locul I !

    Apreciază