Va pup pe toti!

Am auzit ca aici la voi e o lume noua, ciudata dar interesanta.
Pana ajungem sa ne vedem…

Va pup pe toti!

  1. capo

    Piskotzel, te pup „unchiul” Cata de la Mures (tati imi zice capo :))) . T-as zice pe nume dar..inca nu-l stiu. Tati, imi datorezi 6 beri ca am baut toata sticla de Jack si a trebuit sa ma dreg azi!!! Ma bucur ca intr-o lume asa cum e mai apare cite un ingeras sa ne lumineze zilele. Sa fi sanatos si tu si tati si mami , sa nu ai parte de asa vremuri ca noi , sa traiesti 100 de ani cu pensie adevarata, sa nu lucrezi niciodata la stat , sa nu te faci politician , sa vi, copile , in Ardeal sa-ti arate „unchiu'” slana,ceapa verde, pita de casa si , cind mai cresti, palinca de prune , nu Mc. Donald’s , Cola si alte prosti. Sa umblam prin Muntii de pe Valea Muresului nu la Predeal , Sinaia, Busteni. Sa dormi in fan, sa mergi la BUDA nu la „toaleta” sa vezi urs nu „jerpelit de zoo”. Dumnezeu a vrut ca sa te nasti acum ca sa ai timp sa scapi de toate fosilele care , pina la urma , vor disparea si sa traiesti intr-o lume ADEVARATA. Te pup , dragule , si sa fi cel mai „fain” copil din Bucuresti.
    P. S. Tati, de ma chemi la botez, IO (asa se zice la noi) vin !!!!

    Apreciază

  2. pam79

    Sa va traiasca!Sa fie sanatos si sa aiba noroc in viata!Este un copil superb,sunt foarte fericita pentru voi.Sa-i transmiti Alinei,multa sanatate din partea mea.Nici nu-mi mai gasesc cuvintele.Ti-am zis eu ca o sa fie un copil de nota ZECE!Va pup!

    Apreciază

  3. Pingback: Invitatie la dezbaterea Ion Cristoiu – bloggeri « Horea Mihai Badau
  4. rava

    asta sigur e goanga!! de juma de ora caut pe toate site’urile si nu gsesc nimic in legatura cu articolul asta 😀
    Sa-ti traiascaaa! 😉

    Apreciază