Mineriada ca o goanga

 Cica intr-o zi bucurestenii s-au trezit in mijlocul orasului cu grupuri mari de persoane imbracate in haine de miner. Imaginile care urmeaza sunt reale, totul s-a intamplat asa cum vedeti. Oamenii cu lampase si cozi de lopata au batut bestial alti oameni. Intai priviti-le:


Deliberat am folosit mai sus expresii total echilibrate si neutre pe care le-am cantarit indelung. Multi dintre voi nici nu erau nascuti acum exact 20 de ani, dar toti sunteti convinsi ca stiti cum a fost. Hai sa vedem, comentati afirmatiile mele de mai jos iar dintre comentatori il voi alege pe cel care va primi primul exemplar oficial din DVD-ul O Lume Nebuna, sezonul 2.

Spuneti-mi voi, acum, aici, care dintre afirmatiile de mai jos sunt adevarate si care sunt Goange

1-Frontul Salvarii Nationale n-avea nici un motiv sa nu participe la alegeri.

2-Piata Universitatii a fost o adunatura de drogati si betivi care se jughineau prin corturi.

3-Ion Iliescu i-a numit „Golani” iar numele asta a facut inconjurul lumii.

4-Majoritatea protestatarilor de buna credinta parasisera Piata inainte de asaltul trupelor de ordine

5-Traian Basescu, ministrul Transporturilor, a facilitat sosirea minerilor.

6-Minerii erau condusi de oameni in uniforme noi avand liste de adrese la care sa mearga

7-Au mancat bataie doar leprele si vagabonzii, scursura societatii

Spuneti-va parerea, cum se vad azi, dupa 20 de ani, evenimentele de atunci?
Ce e adevarat in ceea ce am afirmat mai sus?

__________________________________

  1. Tilica

    Cristeo esti nebun de legat!!!
    Cum ai putut transforma in Goanga vremurile alea in care noi am crezut in niste chestii, am scandat pentru ele, ne-am alergat cu militia…plmea…

    FSN n-avea ce cauta in alegeri. CLAR!
    Iar bataie au luat toti care aveau nenotocul sa poarte plete sau ochelari sau sa fie pe listele negre cu care venisera „baietii cu ochi albastri”

    Apreciază

  2. Julian

    MInerii au venit la bucuresti ca sa faca ordinea pe care o calcasera toti si nu era liniste in tara. Tatal meu lucra la jandarmi si a fost batut de golani in piata. Nu se mai putea circila cu masina prin centrul Bucurestiului si nu se mai putea aproviziona lumea cu paine

    Apreciază

  3. Stefan

    Bataie au mancat toti cei care au fost asociati cu imaginea intelectualului: Cei care purtau ochelari, barba etc. Cat despre afirmatii, nu sunt in masura sa le comentez, pentru ca nu am trait vremurile, iar in materia scolara se studiaza prea putin despre evenimentele recente (probabil din teama autorilor de manuale de a „calomnia” unele personalitati).
    Vreau sa vad cat mai multe comentarii de la cei care stiu ce s-a intamplat pentru ca vreau sa aflu prin ce a trecut Romania in acele momente.

    Apreciază

  4. gazoiu

    Am 18 ani ,nu am trait acele vremuri si pe o parte nici nu as vrea sa le fi trait…orium de chestia asta nu stiam …Oricum din cate am inteles de la ceilalti care au trait parinti,rude cunsotinte,sar putea sa aflam mai multe dupa moartea unor oameni ce au fost pe acolo(Stiti voi mai bine)
    Vazusem si o femeie care lua batae RUSINE…oricear fi fost rusine!

    Apreciază

  5. gazoiu

    scuzati-ma ca dau comment din nou dar eu am facut de ceva timp un blog contra acestor comunisti care sunt si acuma printre noi!!trebe sa dati click doar pe useru meu!!

    Apreciază

  6. anonimus

    ce e bai ati aparut iubitorilor de comunisti ce sinteti. huideoooooo terbuia sa va batape toti cu batele in cap pana va veneai minitle la cap.
    Rusine

    Apreciază

  7. kalm-man

    Pe vremea aia am facut 18 si ma uit plangand unde a ajuns tara asta…

    1-Frontul Salvarii Nationale n-avea nici un motiv sa nu participe la alegeri. – da ce, erau tampiti sa lase ciolanul??? mai ales dupa ce au scapat de singurii „contestatari”

    2-Piata Universitatii a fost o adunatura de drogati si betivi care se jughineau prin corturi. – de baut sa baut dar de droguri nu prea sa auzit pe vremea aia inca – Goanga 😀

    3-Ion Iliescu i-a numit „Golani” iar numele asta a facut inconjurul lumii. – nu stiu daca numele a facut inconjurul lumii, dar ex. prim secretarul de partid al Iasului le-a pus numele, da Iliescu

    4-Majoritatea protestatarilor de buna credinta parasisera Piata inainte de asaltul trupelor de ordine – din pacate nu 😦 – Goanga 😀

    5-Traian Basescu, ministrul Transporturilor, a facilitat sosirea minerilor. – parca gunoiul nu plutea asa sus inca – Goanga 😀

    6-Minerii erau condusi de oameni in uniforme noi avand liste de adrese la care sa mearga – ooo da , „traiasca” Securitatea, in amintiri nu intre noi…

    7-Au mancat bataie doar leprele si vagabonzii, scursura societatii – din pacate exact aia nu au mancat si azi fac politica – Goanga 😀

    Apreciază

  8. alex

    Nu am despre acele vremuri decat amintirile unui copil care se uita la emisia TVR fascinat de acele batai in strada pe care nu le pricepeam dar ma captivau(aveam 6 ani). Dupa mai multi ani la facultatea de istorie am avut ocazia sa aflu povestea acelor zile de la colegi de aproximativ 40 de ani si profesori care le traisera pe viu.
    Discutand la rece Iliescu a facut ce a considerat necesar pentru a avea liniste in Bucuresti dupa alegerile castigate zdrobitor.
    Despre actiunile minerilor:
    – au fost adusi si condusi de oamenii pe care securitatea ii insinuase in randul lor dupa marea greva din Valea Jiului, in Bucuresti fiind coordonati de ofiteri de informatii Bucuresteni.
    – au batut pe oricine si au distrus orice, o studenta de la istorie a fost bagata in spital si schilodita pe viata la etajul 3 al facultatii de istorie deci fara nici o legatura cu manifestatia din piata.
    – pe de alta parte minerii erau doar niste brate inarmate, un profesor i-a pus pe fuga doar strigand la ei cand au intrat peste el la curs, deci tind sa cred ca daca nu le zicea cineva „ia-l” nu ar fi facut nimic.

    Apreciază