Top Viral 9 iunie

Ca tot imi place sa caut care sunt cele mei tari video-uri de pe internet, incep de azi o noua rubrica, numita Top Viral in care sa va impartasesc si voua concluziile mele. Concluziile sunt trase dupa agregarea informatiilor puse la dispozitie de mai multe situri (printre care Youtube, Top10virals, Unrulymedia.com, Viralvideos.com si multe, multe altele)

Ne vedem deci, in fiecare miercuri!
________________________________

Cand vine vorba despre viralitate, eu iau in considerare doua aspecte:

  • Vizualizarile, care arata de cate ori s-a contorizat ca a fost urmarit un video pe un site
  • Share, arata de cate ori a fost trimis de catre useri prietenilor lor, adica a fost considerat (dupa vizionare) indeajuns de interesant pentru a fi recomandat si altora

Din aceste puncte de vedere, in saptamana 2-9 iunie:

Top VIZUALIZARI

5-Ray William Johnson, cel care face show-ul online cu acelasi nume, show cu cel mai mare numar de abonati de pe pamantul asta.. Este Dumnezeul si modelul celor care vor sa isi faca un nume un ShowBiz-ul online. Episodul asta a avut in cinci zile (2.225.000 de vizionari).
(Ha! Eu cu ale mele 21.000 in weekend-ul trecut, record in Romania, nici nu ma vad la umbra lui!!!)

4- This drummer is at the wrong gig,  (2.700.000 vizionari), o banala filmare de la un… „spectacolash” se transforma intr-un hit online

3-inregistrarea unei camere de supraveghere cu saltul facut cu masina de un sofer beat, (3.320.000)

2-Ratarea incredibila a unei lovituri libere la fotbal, care a facut (3.270.000) de vizionari si, credeti-ma, merita

1- Iar in final, Cel mai vizionat videoclip al momentului, Eminem cu „Not Afraid” care a strans ceva peste sapte milioane opt sute douazeci de mii de vizionari in patru zile din saptamana aceasta!!! (7.820.000), adica spre doua milioane de vizionari pe zi.

Think about it!

Top SHARE

Desi aflat pe locul 4 la „Top vizionari” se pare ca filmuletul care a fost cel mai recomandat pe net saptamana asta a fost tot cel cu Bateristul Nesanatos, cu 92.300 de recomandari trimise pe net, film pe care va invit sa-l urmariti.

Dupa ce-l vedeti, spuneti-mi daca e corect pus pe locul 1 sau nu… 😀

Vezi mai multe din Faze tari pe 220.ro

  1. Gyoni

    cu totbosarul o stiam dar este foaaaarte tare, o vad si o revad mereu si imi place. Cu Ray nu stiam dar o sa ma mai uit iar la ratare am ramas mut cum p…. m….. sa nu nimereasca mingia frateee????
    Mai fa un top si sapt viitoare

    Apreciază

  2. rossy

    Defapt showul lui Ray William Johnson se numeset equals three, si devine mai celebru pe zi ce trece, daca o tine tot asa cred ca o sa ia conducerea in topul youtubului la abonati si la vizualizari vinerea si martea (la o zi dupa ce posteaza)

    ON: FIlmu cu bateristu nesanatos cred ca isi merita locul in top, cand ma uit la el parc il vad pe tobaristu din videoclipurile celor de la gorillaz

    Apreciază

  3. Adrian

    Lasa bre, „=3” e complicat, se citeste greu, se mai poate si interpreta, se sperie vreo pensionara de simbolul grafic… eu zic s-o luam usor cu numele autorului.
    In rest da, ai dreptate 🙂

    Apreciază