Goanga cu rudele aiurea

V-am zis ca mi-a sosit mobila pentru camera lu ala micu’?
Da, a venit bucati si a trebuit montata, drept pentru care Matei, Tilica si Tase s-au prezentat la o sesiune de “bai, unde este placa C2 si de ce nu mai avem suruburi S14”. Invariabil, la fiecare etapa rezolvata, cate o pauza de o bere (Matei) un pahar de vin (eu si Tilica) sau mai multe pahare de vin dupa o bere (Tase).
La un moment dat, cand Matei aprinsese o tigare, Tilica era la baie sa-si spele mana in care isi infipsese surubelnita iar eu tineam pe pozitie placa cea mare asteptandu-l pa Tilica, Tase filozofeaza emotionat si usor neinteligibil:

“-Bueeeei, adica cand s-o face mare, o sa-i spui lu fi-tu ca patutul i l-a asamblat NENEA Tasica? Bueeeei… da’ suna urat! Mie sa-mi zica UNCHIU Tasica, auzi? Unchi sa-mi zica!”

-“Tase, iar gandesti profund si te doare capu’” i-o tranteste Tilica venit de la baie si il baga imediat in viteza ”adica ce, oi fi nevasta lu frati-su’ , sa-i fii unchi lu’ ala micu?”

Tase cugeta putin apoi pune  degetul pe elementul care i se pare lui cel mai important:
“-Cristeo, tu ai un frate?” .

“-Aoleo Tasica, iar faci sinapsele cu mana! Ai putea fi unchi daca ai fi sotul surorii pe care Adrian n-o are, dar asta n-ar fi nimic neobisnuit, ca tu de mic ai avut prieteni imaginari.”

goanga cu mamaieTase se enerveaza si arunca cu cheia inbus. Cand Tase se enerveaza, e nasol, trebuie sa am grija.  Tilica, om care iubeste riscul,  il apuca de nas, tocmai pentru ca stie ca nu-i place. Tase ia foc,  da din maini ca o caracatita si e gata sa-mi arunce placa din mana. Iar eu, neputand deveni violent cu ambele maini ocupate, arunc o perdea de fum:

“-Bai, de fapt, Tasica fiindu-mi ca un frate ar putea deveni ca un fel de unchi pentru ala micu dar asta mi-aduce aminte de una din goangele mele citite pe net saptamana trecuta cu aia care, iubindu-se cu nepotul ei, in cateva luni vor avea si ei un copil. Ia ganditi-va ce legaturi de rudenie sunt acolo…”

“-Cristeo, ma lasi, stiu glumita asta inca dinainte de inventarea internetului” sare Tilica dar, prinzandu-mi privirea, baga si el de la el.  “Auzi mah, Tontonel, daca ea face un copil cu nepota-su, practic devina mama stranepotului ei, nu?

“-Iar baiatul devine tata lu unchi-su’, nu Tasica, hai ca tu le ai cu socotelile astea?”

“-Daaaa, iar baba, care are si sot si nepot in aceeasi persoana, deoarece este strabunica lu fi-su, devine ca isi este… propria bunica?”

“-Tase, fii atent ca e simplu: mama baiatului, fiica babei, este in acelasi timp si bunica pentru copil, dar si sora, ceea ce devine ca ala mic este propriul sau unchi.”

“-Bravo Cristeo, aici m-ai luat, iar tu, istetule, dau o bere daca imi spui ce isi este lui insusi… “nepotul”, ca alt nume nu gasesc? E? Bunic de-al doilea, unchi sau, mai grav, fiind tatal stranepotului sau, este propriul lui nepot?”

(…)
Tase tace, rumega, isi mai pune un pahar de vin, ia cheia inbus de jos si se apuca de strans suruburi.
Tilica imi face cu ochiul admirativ ca, vezi doamne, tare mai sunt la inventii.
Iar eu, multumit de cum s-a terminat totul, nu ma apuc sa-i mai spun ca, de fapt, nu e o inventie si ca e un caz real…
Am discuta cazul pana maine…!

Dar pe voi pot sa va intreb:

Ce credeti, inrudirile-astea ametitoare chiar s-au intamplat in realitate sau e doar o Goanga de-a lui Cristea?

PS: Fotografia n-are nicio legatura cu cazul

_________________________________

Later edit:

Uite ca vine si Bengi cu o completare care ne arata inca o data ca…

Indiferent cat de nebunesc pare, niciodata nu este imposibil

Vezi mai multe din Faze tari pe 220.ro

  1. Tilica

    Cristeoooo 🙂 =)) :)) chiar asa a fost!!!
    De obicei tu le mai intorci, le mai infloresti, mai pui de la tine dar de data asta CHIAR ASA A FOST!!!!

    Apreciază

  2. elenita

    Aoleu…si toate astea in camera lu’ ala micu’??? Doamne, ce bogat in rubedenii duse cu capu’ o sa fie….

    Apreciază

  3. Stefan

    Pai sa luam asa. Care va sa zica si prin urmare, ei doi au folosit o mama surogat – ca totusi, saraca femeie avea si ea o varsa – dar asta nu are prea multa inportanta. Din cate am inteles eu, trebuie verificat adevarul din spatele legaturilor alora:
    Baba e propria ei bunica: baba este strabunica copilului + baba e mama copilului => strabunica e bunica mamei => baba e bunica babei. Adevarat!
    Copilul e propriul sau unchi: Fals! Mama baiatului este sora copilului, adica ala micu e unchiu/matusa baiatului, deci e unchiu/matusa lu’ taicasu. Daca te refereai la ala micu ca fiind baiatu, din nou nu merge, mintea mea nu gaseste nici o legatura cat de incurcata.
    Baiatul e propriul lui nepot: daca luam in calcul doar legaturile de sange, nu, deoarece el nu devine strabunic decat prin asociere legala. Situatia e adevarata cand luam in calcul ambele asocieri. Plauzibil!

    Cat despre poveste, e adevarata. Bunica respectiva nascuse o fata pe care o daduse spre adoptie. Fata a nascut un baiat. Peste multi ani, fata a murit si baiatul a plecat sa-si caute bunica, iar din declaratiile celor doi, cand s-au intalnit au simtit o puternica atractie sexuala careia i-au dat frau liber la cateva zile dupa momentul intalnirii.
    Oameni bolnavi, nu alta. Mai inteleg cand e vorba de incest fara cunostiinta de cauza cum sunt fratii despartiti la nastere sau verii de nush ce grad care nu-si cunosc arborele genealogic. Dar asta intrece toate limitele decentei.

    Pearl Carter si Phil Bailey sunt numele celor doi.

    Apreciază

  4. Rciiprian

    deci ei au folosit o mama surogat deci din puct de vedere biologic „nepotu ” e tatal si mama surogat e mama deci nici o incurcatura intre gradele de rudenie

    ei sunt doar iubiti beleaua intre incurcaturile intre gradele de rudenie apare atunci knd se vor casatori 😀
    sau pe certificatu lui de nastere sa scrie mama Pearl Carter si tatal Phil Bailey

    eu cred k baba e nebuna si „nepotu ” cauta averi

    Apreciază

  5. Adrian

    @Tasica: frate, tot articolul e literatura iar tu esti erou popular. Ce te supara? Hai stai ‘mumos si ne vedem la bere!

    Apreciază

  6. Adrian

    @Bengi: Pai asta zic si eu de trei sezoane – indiferent cat de nebunesc pare, niciodata nu e imposibil.

    Apreciază

  7. Stefan

    Acum, lasand gluma la o parte, ce fac astia doi mi se pare condamnabil. In perspectiva mea, exista un Dumnezeu care incearca sa ne ghideze cat de cat, iar cand il ignori, risti sa ajungi subiect de goanga, eventual chiar cu o mentionare in „O Lume Nebuna”. Parerea mea…hâc!

    Apreciază

  8. Pingback: -Lumea lui Cristea- Raspuns la Goanga cu rudele aiurea