Concursului naţional de scurt metraje low/no budget Spune pe Scurt

S-a dat startul înscrierilor în cadrul ediţiei a doua a Concursului naţional de scurt metraje low/no budget Spune pe Scurt.

Spune pe scurtStau cu ochii pe tot ceea ce sprijina productia video pentru online din Romania iar ideea asta mi-a placut.
Mi-a placut pentru ca filmele pot fi realizate în orice format, analog sau digital, incluzând aici chiar şi telefonul mobil.
Mi-a placut si pentru ca este festivalul filmelor realizate cu buget redus sau fara buget, ceea ce aduce conditiile de participare mai cu picioarele pe pamant si mai in concordanta cu vremurile de criza in care traim.

Anul acesta, festivalul care se desfăşoară în mediul online  si acceptă 3 genuri de film: ficţiune, documentar şi animaţie. Până pe 6 iunie puteţi trimite scurt metrajele voastre pe suport DVD, însoţite de formularul de înscriere completat, la adresa: Oficiul Postal 61, CP. 30, Bucureşti, România.

Repet, termenul de inscriere s-a prelungit pana pe 6 iunie

Mai multe detalii legate de regulamentul festivalului, juriu sau premii, puteţi găsi pe site-ul evenimentului, la adresa: http://spunepescurt.ro/lowno-budget-osff

  1. tilica

    Cristeo, aveam eu un tiz, il chema cam ca pe mine, era fan de-al tau si facea animatii. Poate se baga el ca eu…
    Sa ne duca numele mai departe…! =))

    Apreciază