Sunt pe locul 3 in Google

Am ajuns pe locul 3 in Google cu un articol!

Uau!
A fost greu, am muncit mult dar acum pot sa va impartasesc reteta.
Iat-o:

 Visul oricarui publisher de pe internet e sa ajunga cat mai sus in Google, eventual pe prima pagina. Pentru asta inveti, studiezi, umbli si imbunatatesti continuu template-ul blogului,adaugi functii si facilitati, optimizezi cat mai bine SEO.
Cei mai multi se opresc aici dar nu, nu se rezuma totul doar la asta, e si mai complicat!
Te apuci sa creezi content nou, original, te perfectionezi pentru a obtine calitate, exersezi, iti creezi un stil propriu si inconfundabil, participi activ a viata blogosferei. Devii cunoscut, iti creezi un public stabil, asa numitii “followers”, pe care trebuie sa ii mentii, sa le dai mereu ce se asteapta sa primeasca dar de fiecare data altfel, sa nu se plictiseasca. Te concentrezi sa faci din blogul tau un brand, esti atent la tot ce e nou si iei in considerare toate tendintele…

 Faci toate astea si altele ca astea…

 Dupa care, profitand ca pe un fotbalist de succes il cheama ca pe tine, scrii, total la misto, o notita de cateva randuri, asa cum am facut eu AICI.
N-am mintit, n-am inselat, n-am pus titluri mincinoase. Eram doar curios sa vad ce o sa iasa.

A iesit ca am ajuns pe locul 3 in Google si NU din cauza de toate cele scrise mai sus ca ar trebui facute.:

 

Am si dovada:

loc3google 

E?
Cam asta e…!

________________________________ 

PS pentru baietii cititi:  Daca-l vedeti pe LaFontaine ala…

  1. Tilica

    Cristeo, anonimul de mai sus e o persoana reala? Nu pot crede ca n-a inteles nimic.
    Oricum, ar cam trebui sa te felicit, nu? Sau mai bine e meritul perintilor fotbalistului ca l-au numit ca pe tine? 🙂

    Apreciază

  2. Roboid

    Am patit-o si eu, si am depasit un site de nisa :)) + ca pe mine nu ma stie lumea ca pe tine. Cauta pe google, „cum sa arati ca un cocalar” .

    Apreciază

  3. Pingback: Tweets that mention -Lumea lui Cristea- Sunt pe locul 3 in Google -- Topsy.com
  4. Tilica

    Cristea, te rog sa-i explici tu „anonimului” de ce in PS il cauti pe La Fontaine…
    De fapt, las ca ii spun eu:

    Sa-l f*ta-n gura bai, ca a mintit poporu’ cu fabulizatoru’! 🙂

    Apreciază

  5. Loretta

    Este deconcertant cum masele reusesc sa rateze intepatura unei ironii fine!
    Domnule Adrian, felicitari pentru precizia cu care disecati lantul cauzal atat de nedrept al acestui succes. Dupa cum ne-ati demonstrat, viata nu se conduce dupa principii etice prea inalte

    Apreciază

  6. Tilica

    … „femeia zice” de Cristea ca a fost ironic prezentand cazul asta in care nu munca sustinuta l-a dus in fata ci specularea unei conjuncturi.

    Adica, in cazul asta, nu munca de furnica a fost cheia succesului(?!).

    Auzi Cristeo, sa dai o bere ca m-am apucat de tradus „Lorettisme”.
    Si matale, cucoana, vorbeste dreaq romana pe intelesul tuturor ca ma doar degetele de cat am rasfoit DEX-ul ca sa te inteleg.

    Apreciază

  7. Loretta

    Stimate Domn,

    Sunteti vulgar total nejustificat.Am observat ca ati mai comentat pe acet blog, dar nu va cunosc personal si va sugerez sa nu mai faceti remarce de acest gen la adresa mea.

    Apreciază

  8. Stefan

    Bravo, mai! Imi cautam si eu prin clasa a 8-a site-ul (facut in orele de info la scoala) pe google si nu intelegeam de ce nu e acolo. Singura chestie legata de „sk8_raven” pe care o gaseam era un warn pe un forum ca folosisem caps lock. Si uite ca iar palavragesc degeaba, deci prin urmare, felicitari, bre!

    Apreciază

  9. Azot

    Hmm .. te rog sa ma ierti daca iti sparg bula de sapun .. DAR .. apare al 2lea pentru ca ai scris cristea adrian ( iar termenul cristea apare in numele saitului tau – ca un cuvant cheie – ) daca scri adrian cristea nu esti nici macar printre primii 50 🙂 sorry

    Apreciază

  10. globber

    sorry sa te dezamagesc ,dar eu am un blog de 2 saptamani si sunt pe locu 3 in google la cautarea globber blogu e pe hi2.ro,dar tinand cont ca mai sunt siteuri gen globber.ro sau globber.com 😛
    sa urci un site pe domeniu gratis in 2 saptamani pe google cu priam apgian la doar un singur cuvant aia e realizare 😛

    Apreciază

  11. Adrian

    Cred ca nu m-am facut inteles. Nu am scris articolul ca sa ma laud.
    Scoteam doar in evidenta realitatea ca uneori viata e nedreapta cu cei care muncesc.
    Pe de-o parte muncesti, scrii, aplici toate regulile artei, astepti, promovezi incet etc si obtii un succes limitat, apoi, folosind doar o asemanare de nume si un articol fara continut te trezesti in primele randuri.
    Cu ce impresie ramai?
    Ca decat sa muncesti mai bine speculezi!

    Sincer, asta voiam sa va aud comentand…

    Apreciază

  12. Adrian

    =)) Hei, Globber, iar daca erai blogul „aqwerty” de pe WordPress ai fi iesit primul INTOTDEAUNA pe Google la cautarea „qwerty”. He-heeee!

    Apropo, ia incearca, am dreptate?

    Apreciază