Adrian Cristea despre Bianca Dragusanu: "E o pitzi!"

Declaratie in exclusivitate a lui Adrian Cristea:

„Da, asta e parerea mea si gata!
Si nu ma mai intrebati cum a fost, nu-mi cereti amanunte picante ca n-am cum sa va dau!”

Apropo de ASTA

dragusanu

___________________________

(PS: hai ca sunt curios, ce audienta va face chestia asta)

  1. sk8_raven (adica tot stefan)

    Cand citesc asta imi vine sa rad ca la sfarsitul genericului vechi din OLN!! =)) (btw: rasul ala era genial, nu trebuia sa-l scoti)
    La inceput vroiam sa tin o cuvantare despre lipsa de profesionalism pe care au demonstrat-o reporterii, crezand ca e vorba defapt de Adrian Mutu (nu sunt microbist si nu fac diferenta decat la o privire mai indelungata)si ca a fost o greseala. Apoi am mai vrut sa scriu un comentariu inteligent, dar am realizat ca bat campii. Astfel ca ma intreb : sotia ta ce a zis? 😛

    Apreciază

  2. Pingback: Tweets that mention -Lumea lui Cristea- Adrian Cristea despre Bianca Dragusanu: “E o pitzi!” -- Topsy.com
  3. TgF

    Bianca Dragusanu e o fata de la tara care a ajuns in capitala si pentru ca au bagat’o unii in seama i s’a urcat la cap.mie unul nu mi se pare deloc interesant acest subiect nu e o persoana despre care ar trebui sa discutam.

    Apreciază

  4. BzT

    Ce tare, cand am vazut titlul m-am gandit la tine. Te stiam casatorit, la casa ta, dar pentru o clipa, chiar am crezut ca pe tine te vizitase. Tare materialul dar se sie destule despre standardele lu` Bianca, si eu stiu mai bine ca oricine.

    P.S.
    TgF, tocmai mai facut taran, insist cu scuzele !!!

    Apreciază

  5. Pingback: -Lumea lui Cristea- Sunt pe locul 3 in Google