Publicitate gratuita

Asa cum am mai anuntat in cateva ocazii (AICI) va fi pagina in care voi face publicitate gratuita tuturor prietenilor emisiunii O Lume Nebuna.

advertise-here-Trebuie doar sa scrieti un comentariu la articolul ACESTA in care sa lasati numele blogului, sitului sau ce aveti fiecare. O sa am nevoie si de adresa voastra de  email pentru comunicari, va rog sa mi-o trimiteti la adrian_cristea66 [la] yahoo [dot] com cu subiectul INSCRIERE

Fiind o pagina pentru voi astept sa ma ajutati sa o fac, fiecare cu ce poate, adica:

  • Photoshop – un header care sa apara in pagina (in loc de cristealizari de sus) cu inscrisul “Prietenii OLN”
  • Design – bannere pentru siturile care nu stiu / nu pot  sa-si faca unul
  • HTML- cod html pe care sa-l pun in pagina

Toate propunerile vi le astept la adresa de mail de mai sus.

_____________________LATER EDIT_______________________
S-au inscris deja: 16

Alinutze.ro, Piftic, Alistar, Rossy, Moldo,  RPK4ever, BloguLuNeoDocica, Vlad, Bogdan, RaresRob3rT, Spiri, Andrei J, DiaconuAlex, RusVlad.

Prima miscare ar fi sa imi trimiteti prin mail (adresa e mai sus) un banner 320 x 64 pixeli si adresa catre care vreti sa indice. El va fi pus, in ordinea sosirii in partea dreapta, dupa cum vedeti exemplul ——–>
Cand se vor strange mai multe, o sa vedem noi cum le asezam.

Cine nu poate sa-si faca un banner, sa lase un comentariu.
Cine ii poate ajuta pe cei de mai sus sa-si faca un banner, sa lase deasemenea un comentariu.

Pe masura ce apar bannerele, vom lucra si la designul paginii. Are cineva vreo propunere?

_______________LATER EDIT____________________
Am primit deja primul banner, de la Vladutz Rossy si, dupa cum se vede, l-am si pus.
Cine urmeaza?

Un comentariu