Cat adevar este in Gonga Suprema

Am publicat AICI cea mai tare Goanga pe care am intalnit-o vreodata.
(Goanga este un subiect demn de emisiunea O Lume Nebuna care este prezentat mai pe larg, in scris, pe blogul Cristealizari.com. Apare IN FIECARE LUNI)

Ei bine, saptamana trecuta va intrebam daca, dupa parerea voastra, ceea ce povestisem acolo era real sau nu. Va sfatuiesc ca, inainte sa mergeti mai departe, sa va duceti acolo (link) si sa recititi Goanga.

Raspunsul, desi l-am dat in editia de joi de la O Lume Nebuna, il mai dau o data aici:

Tot ceea ce era descris acolo este real!

Multi au spus ca e o minciuna, ca am inventat, ca nu se poate asa ceva si, e drept, pare imposibil si aberant. Ca sa inlatur orice urma de indoiala, va arat cele mai importante surse pe care le-am folosit. Va dau cateva, doar pe cele mai importante, celelalte le puteti gasi si voi cautand pe Google (dupa cuvintele “pregnant without vagina knife”, de exemplu)

1)Institutii de presa: ABC News sectiunea de Sanatate a gigantului media american

abcnews

_______________________

sau The Examiner care au preluat stirea si au dezbatut-o.

examiner


________________________________

2)Sursa primara insa a fost :

British Journal of Obstetrics and Gynecology. September 1988, Vol. 95, pp. 933-934 unde a aparut sub titlul

Oral conception. Impregnation via the proximal gastrointestinal tract in
a patient with an aplastic distal vagina. Case report.

Douwe A. A. Verkuyl

(seriozitatea sursei mi se pare mai presus de orice indoiala)

____________________________________

De aici, a fost preluata de Biblioteca Nationala de Medicina a SUA de sub patronajul Institutului American pentru Sanatate: (U.S. National Library of Medicine
National Institutes of Health) care a publicat AICI

(daca nici p-astia nu-i credeti…)

ncbi

___________________________________

Un sumar gasind in Livejournal

livejournal

Acu, vorba aia… mint ei, mint si eu! :))
________________________________
In afara de asta tin neaparat sa remarc aici contributia lui gyonni_cascavalmare, cel care, spre deosebire de multi altii, nu s-a rezumat la a spune „fake” sau „adevarat„. El a pus mana pe computer si a inceput sa caute argumente.

Faptul de a fi sau nu de acord cu mine nu are nicio importanta, il felicit ca nu a acceptat sa „inghita nemestecat” ceea ce am servit eu si a cautat singur argumente.
Iar daca am reusit sa induc macar la unul dintre voi reactia de a verifica, de a nu se lasa manipulat, ma felicit si pe mine.

Inca o data, Gyonni, felicitari  pentru atitudine, chiar daca, de data asta, ai fost mai sceptic decat era nevoie

