Goanga suprema

Nu va grabiti sa trageti concluzii: cititi tot, rumegati putin si abia apoi dati raspunsul.
Este intamplarea reala?

Suntem in statul african Lesotho, cu ceva vreme in urma. O fata de 15 ani se prezinta la doctor. Nu se simte bine, e foarte balonata, are niste contractii abdominale puternice. Fata are doar 15 ani, este foarte speriata si nu intelege ce i se intampla. Doctorii dau din umeri resemnati si se hotarasc sa-i spuna fetei adevarul: este pe cale de a naste!
Uau! Fata este uluita. Adica a dus pana la final o sarcina despre care nu stia absolut nimic? E drept ca a avut niste simptome, ca a simtit niste miscari dar nu si-a pus niciodata problema ca ar putea fi insarcinata.
Banuiesc ca doctorii i-au spus “Hai, fata, ne lasi? Da, nici noua nu ne vine prea usor sa acceptam ca la 15 ani vei deveni mamica dar, hai, nu te mai da Fecioara Maria”…
Fata a incercat sa se apere ca, sa vezi, ea… niciodata… asa ca nu ar avea de unde sa apara… ca nu intelege…
-Mai fata, ce mai… acuma vrei sa te credem ca esti virgina? Si cum ai ramas insarcinata? Cum adica tu nu… niciodata? Sa stii ca te putem controla sa vedem daca ai facut-o vreodata!

Ei, de aici lucrurile incep sa se incurce: de fapt medicii chiar nu aveau cum sa verifice daca fata mai era virgina pentru ca… ei bine, pentru ca fata suferea de o malformatie congenitala rara cunoscuta medicinei sub numele de Ageneza Mulleriana sau Sindromul Mayer-Rokitansky-Küster-Hauser.

Ca sa intelegeti, va spun pe romaneste: fata nu avea vagin!!!

(Parca va vad cu gura cascata, eu cand am aflat de poveste mi-au sarit ochelarii de pe nas)

Drept urmare, articolul publicat in British Journal of Obstetrics and Gynaecology spune ca, neavand pe unde altfel,  fata a nascut prin Cezariana un baietel sanatos.

Faceti-va cruce de trei ori, scuipati in san, respirati adanc si continuati cititul caci mai e.

Comunitatea medicala a inceput sa dea in benghe, sa-si suga degetul si sa-si smulga parul din cap incercand sa descopere misterul unei gravide care nu avea vagin pentru a putea fi insamantata. Astazi, dupa niste ani de cautari, au gasit argumente pentru urmatoarea rezolvare:

Medicilor le-a atras atentia ca, conform inregistrarilor spitalului, fata mai ajunsese la acelasi spital, cu rani deschise, cu 278 de zile in urma. Cum durata media a unei sarcini este de 280 de zile incidentul a fost cercetat pe indelete.
Se pare ca in acea zi fata era cu noul ei prieten, exersand, ca sa zic asa, o felatie terminata cu finalizare. La scurt timp a aparut fostul prieten al fetei si a inceput scandalul, terminat cu o bataie cu cutite in care fata s-a ales cu mai multe taieturi in stomac si burta. Foaia de internare spune ca, in urma taieturii, stomacul deschis al fetei se golise, deci sperma inghitita nu statuse mult in contact cu mediul acid al stomacului unde spermatozoizii ar fi murit. Mai mult, se banuieste ca printr-una din plagile taiate ajunsese in cavitatea abdominala unde… patrunsese in organele reproductive unde fecundase(?????), fata ramanand gravida.

Booon, acu relaxati-va, repirati adanc, ziceti vorbele-alea de va stau pe varful limbii si raspunde-ti-mi la intrebare:
E adevarata povestea?

_____________________

Raspunsul miercuri, in articolul „Raspuns la Goanga suprema” si, daca aveti rabdare pana atunci, joi in episodul de O Lume Nebuna.

Va ascult…!

_____________________

[Primita de la nbecromancer]

  1. wanted

    Adrian, defapt domnule Adrian in primul rand vreau sa iti spun ca „O Lume Nebuna” e cea mai tare emisiune, ti-am mai spus-o de vreo 5 ori, dar asta nu conteaza.
    Cat despre goanga de astazi ce pot sa spun? Nimic, doar sa-i citez pe unii ” Traim intr-o lume de nebuni in care bineinteles, noi suntem exceptia” ..

    Da-o dracului frate nu am mai auzit de asa ceva :))

    Apreciază

  2. Pingback: Goanga Suprema : 29zile.net blog
  3. Mircea

    Macar l-a satisfacut pe respectiv :)))

    Eu zic ca nu e chiar imposibil…doar foarte incredibil. Si marii clerici ai Bisericii n-au luat`o drept Fecioara Maria 2 ? „oo dar vai, asta este un miracol” deci mai intai i`a facut o m**e si dupa aia a injunghiat`o bine incat sperma sa ajunga la ovul sa inteleg. Asta trebuie sa fie destul de grav. Interesanta poveste

    Apreciază

  4. Vranceanu Alex

    Fetelor nu mai faceti sex oral ca ramaneti gravide :))
    nam o parere adevarata traim intr-o lume de nebuni asa ca cristea mai tinene tu la curent cu tampeniile din lume
    orice e posibil!!!

    Apreciază

  5. piftic

    e reala povestea!stiu sigur ca mi-am facut cruce in urma cu ceva timp ca am mai auzit-o!!!so am castigat:D

    Apreciază

  6. gutzy_yo

    hmm…prima intrebare pe care mi-am pus-o cand am citit a fost: oare avand aceasta „anomalie” , sistemul ei reproducator functioneaza ? am cautat pe google si…surpriza…citez : „Aceste femei prezinta un cariotip normal, ovare normale morfologic si functional, astfel incat dezvolta caractere sexuale secundare normale, cu exceptia pierderii de sange exteriorizate, lunare, evident.” inchei citatul 😀
    deci parerea mea e ca pe cat de de incredibil suna , pe atat de adevarat este.
    off topic: felicitari pt „o lume nebuna ” . numai bine.

    Apreciază

  7. nicu_n21

    Asta chiar ca-i buna! am cautat si eu pe net, si se pare ca povestea e adevarata. Totusi, va dati seama ce sanse mici, au fost sa ramana gravida? Si fata le-a palit din plin….
    Eu zic sa joace la 6/49, ca are bafta nu gluma
    😉

    Apreciază

  8. gyonni_cascavalmare

    Povestea e o scorneala a ziarelor,uite ce am gasit pe un site medical”Atrezia vaginala este un defect congenital al sistemului genitourinar feminin care se manifesta prin absenta vaginului sau prezenta unui vagin anormal, deformat si nonfunctional. Este frecvent asociata cu sindromul Rokitansky-Mayer in care uterul este absent alaturi de un vagin deformat sau absent, in ciuda prezentei unor ovare normale si a organelor sexuale externe normale. Situatia este urgenta cind fluxul utero-vaginal este blocat.”automat daca nu ai uter nu ai cum sa faci copii,deci e FAKE %%%%%%%

    Apreciază

  9. Rugbystu

    Nu cred asta niciodata k poate sa ramana gravida din cauza k a fost injunghiata si rana sa ajunga sa intepe organele genitale a fete prin stomac. Asta e o poveste inventata de cineva.

    Apreciază

  10. Pingback: -Lumea lui Cristea- Amendat pe scuter ca n-avea centura, OLN3-8. (Pentru reclama comentati AICI)
  11. Florin - Cluj

    EEE…. nu scapi daca asa e scris 😛 , se poate orice este posibil, bine ca a fo samanta buna ca daca nu era …. rezistenti a dr.. aia micii , la final au zis Uauuuu „Final destination” – we reached it . Bine ca nu au fost dati in gat pe faianta sau prin alte locuri .

    😛
    Faina show faci tataie

    Apreciază

  12. spike

    Se poate daca urmariti emisiunea „mytbuster” de pe discovery chanel , a fost testat un mit din care rezulta urmatoarele : Un om trage intrun alt om glontul ii strapunge genunchiul celui deal doilea si ii patrunde prin testicule acesta ia cu el cativa spermatozoizi si se infige in abdomenul unei fete aflate la 10 metri in spate , fata ramane gravida …

    Apreciază

  13. Rugbystu

    Spike nu am inteles nimik din ce ai zis u akolo cu mythbuster, am vazut si eu emisiunea si sa dovedit a fi un mit nu e nimik confirmat, vad k te uiti degeaba dar in fine.

    Apreciază

  14. Neo

    Frate povestea pare cam SF , prea multe chestii care nu coincid , tipa fara vagin face o muie , se ia la cearta cu tipu` , se mai intampla diverse chestii si hopa cu fetusu` in ea :)) … Si totusi e posibil …

    Apreciază

  15. bear

    am mai vazut o chestie asemanatoare la mithbusters: in al-2-lea razboi mondial un soldat a fost impuscat, glontul trecandu-i printrun testicul si apoi oprinduse in abdomenul unei domnisoare (virgina) care a ramas insarcinata. eu cred k e adevarata si asta cu fata de 15 ani, sunt sanse foarte mici dar cred k se poate intampla. A, si apropo de publicitate blogul meu e: http://cocalarite.blogspot.com/. ms frumos.numai bine!!!

    Apreciază

  16. Costitze

    Mai era o poveste cu o asistenta medicala pe campu’ de luptca care a ramas „grea” dupa ce a fsot lovita de un glont in vagin??
    Bine.. glontul trecuse inainte prin testiculul unui soldat 😀

    Apreciază

  17. arabu

    interesant…o fi adevara..nu o fi…nu pot sa mai gandesc limpede dupa ce am citit…dar totusi,am o intrebare…tipa asta pe unde facea pipi fratilor?:))

    Apreciază

  18. Pingback: Maria iar însărcinată | Ilar
  19. paula

    deci povestea asta e minciuna curata…..pt k eu tocmai am fost diagnosticata cu sindromul mayer…iar acest sindrom consta in absenta vaginului sh ovarului….sh mi sa spus destul de clar k o sarcina e imposibila…sh nu pot avea copii…pt k obligat cine are sindrom mayer nu a avut ciclu niciodata…:)
    deci povestea nu e adevarata…va spun din propria experienta

    Apreciază

  20. paula

    raspuns pt ARABU unde ai vazut thu fata sa faca pipi prin vagin:)):)))man mai pune j thu mana pe un atlas de anatomie….

    Apreciază