OLN 3-6 Reteta cu pisica umpluta,

Nu musca din medalie,
nu trage cu pistolul la nunta,
nu te bate pentru un pumn de alune si, mai ales,
nu iesi pe terenul de fotbal cu chiloti care nu sunt ai tai.

Vezi mai multe din Povestiri, video blog pe 220.ro

________________________________

  1. pam79

    Adrian,eu nu pot sa mananc gaina de curte,de aceea am renuntat sa le mai cresc(aia era motata,ailalta era pestrita,nustiu care era prea frumoasa)Dar cum naiba sa-mi mananc animalul favorit!Sotul meu imi spune,ca daca as fi in jungla sau ori unde nu as avea ce sa mananc as manca si viermi.Imi pare rau,dar prefer sa mor de foame!(asta i-am spus-o si lui)Cat despre pisicute,numai de bine!Cat de obosita as fi,jocul lor ma invioreaza imediat.Scuza-ma ca am scris atat de mult,dar pe cei care chinuiesc animalele,i-as chinui(si gati)la fel!

    Apreciază

  2. Tilica

    Cristeo, daca afla Alf ca ai facut un episod cu pisici facute tocana iar o sa faca pe langa ladita, numa asa de-al dreaq!!!!

    Apreciază

  3. Pingback: -Lumea lui Cristea- Lamuriri la “Pisica umpluta”
  4. rava

    bravo, ai gasit filmatul 😉
    omu aici explica modul in care SE GATEA pisica(citez: uno dei grandi piatti del Valdarno ERA il gatto in umido)..de altfel in regiunea de une vine el inca se mai mananca picisi(asta tot in articolul ala am citit’o)..nu am vazut emisiunea in direct si daca nu a fost alt ceva in afara de ce ai pus tu aici, s’a facut mare valva(in Italia ma refer) pentru nimic..sau aproape nimic 🙂

    Apreciază