Voi ce parere aveti?

Am pe blog un nou tool:
este o bara care apare la baza ecranului si este independenta de scroll.
Bara este programabila si, dupa ce m-am jucat un pic cu ea, am ajuns la forma actuala.
Asta inseamna ca:

  • Adica ai acces direct si imediat la Abonare RSS, atat pentru blog cat si pentru doua fluxuri de “stiri ciudate”, asta daca va place genul.
  • Ai si acces direct la contul meu de Twitter si, mai ales la pagina de Facebook a emisiunii “O Lume Nebuna”.
  • Poti vedea O Lume Nebuna cum a fost primita pe 220.ro, pe blog sau pe YouTube.
  • Exista si clasicele facilitati de Share (pentru a impartasi cu altii minunile de pe Cristealizari), de Cautare in site si de vizualizare a Ultimelor articole.
  • Si, dupa o matura chibzuinta, m-am gandit sa deschid si o sectiune de Jocuri dar, atentie, sa nu ziceti ca nu v-am spus, jocurile alea dau dependenta, o faceti pe riscul vostru.

Cam la asta m-am oprit. Cine are timp si chef, e invitat sa o testeze…

Iar acum vin si zic: Ce credeti ca ar mai trebui facut pentru a va servi voua cat mai bine?

Orice feedback este binevenit!

  1. Adrian

    Ingere,
    ideea era cum sa o fac sa va ofer EU – VOUA mai multe facilitati. Ca, uite, si pe 220 e una in genu’ asta. ma interesa casa-i mai fac asteai, din punctul vostru de vedere, ca utilizatori.

    Apreciază

  2. Daniela

    Buna,

    Am ajuns pe site-ul tau de pe blogroll-ul lui Dan Andronic. Foarte tare bara asta de jos. Si mi se pare foarte practica. Imi place 😉

    Apreciază