Ia sa vedem, se prinde cineva?

Poza e de ceva vreme dar, din superstitie, o public abia acum

Abia intrasem pe usa, venit de la birou, cand am vazut asta:

babyinside

Vorba e, cat credeti ca mi-a luat ca sa ma lamuresc?

  1. Adrian

    Taseeee, mai tii tu minte cand ne-am facut ultima data toti trei „ranga” de ma intrebai a doua zi cine te-a adus acasa si te-a bagat in pat IMBRACAT IN PIJAMA?

    Ei, atunci ti-am spus!

    Apreciază

  2. artistu

    Baaai nene voi nu stati dejeaba! Fecilitarile mele ma copii frumosi! Sa fie intr-un ceas bun. Si lunga lista cu NASTERE USOARA, SANATATE LA BEBE, ZAMBETE MULTE,NOPTI USOARE LA PERIOADA COLICELOR si altele v-o urez si voua! 😉

    Apreciază

  3. Adrian

    @Artistule, ie de-ti revizuieste arhiva Jurnalului de tatic sa nu fac vreo boacana din cauza unei greseli de tipar =))

    Apreciază

  4. Pingback: Tweets that mention -Lumea lui Cristea- Ia sa vedem, se prinde cineva? -- Topsy.com
  5. dick_roma

    felicitari!!!!
    1. pentru oln pe o urmaresc in fiecare joi-vineri cand am tip… sa vad ce tzia mai debitat mintea………
    2. ptr. ka urmeazi sa fii tatic (io mai astept pana la pensie :)) )

    si o intrebare
    copilul….e cu sapca sau coditze?
    sanatate tie si la toata familia! auguri!!!!

    Apreciază