Crist(ea)mas Blog Party 2009

Cum sa va zic eu…

O carciumioara intima, cu lumina discreta, cu muzica in surdina, cu caciulite de Mos Craciun din partea organizatorilor.
O intalnire intre prieteni intr-un oras motaind sub o plapuma groasa de zapada.
Fiecare a venit cum si cand a putut, adus de un taximetrist incapatanat sau de proprii bocanci imblaniti.

Pe masa tot felul de „porcarii”, de la sorici la carnati, de la lebar la un kaizer de exceptie, asezonat cu o ceapa de zile mari…

De stat, iarasi, a stat fiecare cum si cat a putut, in functie de complexitatea expeditiei ce o avea de intreprins pana acasa.
S-a baut…
S-au facut poze de iarna in ninsoarea de afara, mie mi-a placut asta:

alupiticu

Autorul ei, Piticu, a facut si un reportaj despre deSZapezire, ce vrei, deformatie profesionala.

Din interior, daca va intereseaza, sunt foto de la Sorin.
Eu va arat doar cateva fete, din cele care nu venisera cu prietenii, (ca pentru celelalte, venite cu prietenii, acu’ imi dau seama, n-am cerut voie sa le arat. Doar pentru Alina mea mi-am dat voie singur).

fetili

Anul trecut, am facut eu foto si film in care se vede toata lumea, cu exceptia mea care eram in spatele camerei. De data asta am hotarat sa schimb lucrurile: o sa ma arat pe mine, na, sa vedem cine se supara!

cristealaCBP

  1. Tilica

    Bai Cristeo, pe de-o parte imi pare rau ca nu am putut veni.
    Pe de alta… pe partie… ehe…!

    (Aiurea: Sta-ti-ar in gat soriciul ala ca numa la el ma gandesc de cand am citit…! 🙂 )

    Apreciază