Un video revolutionar (adica interactiv)

L-am vazut, m-am amuzat ca toata lumea iar cand s-a terminat am fost tentat sa trec mai departe.
Numai ca nu-mi dadea pace ideea ca tocmai am trecut pe langa ceva foarte important si, vorba proverbului, dupa ce m-am impiedicat de adevar, m-am sculat, m-am sters de praf si am plecat mai departe.

Mai intai urmariti-l:

interactivvideo

Mie mi se pare ca tocmai ati vazut video-ul viitorului, adica…

video interactiv

Userul  nu mai este un  spectator pasiv ci interactioneaza cu personajele, da clickuri la care i se raspunde. Exista reactie la deciziile privitorului si la actiunile lui.
Adica exact cea ce a adus WEB2.0, acea scanteie care a revolutionat schimbul interuman de informatii: participarea.

Acum 15  ani faceam concursuri la TVR si, inconjurat de o echipa extraordinar de entuziasta si de tanara visam la… interactivitate. Lucram in avangarda si, cautand interactivitatea, am trecut prin:

  • – dialogul epistolar („scrieti-ne la adresa: Televiziunea Romana…”),
  • -imaginam (si faceam efectiv) pagini de concurs pentru teletextul(apropo, cine mai foloseste azi teletextul? A aparut si, imadiat, a fost intrecut de internet, ca multe alte inventii de altfel). In paginile alea lansam concursuri si raspundeam la intrebari intr-un fel de „timp real” care reprezenta ceva dar… nu era de ajuns
  • -luam telefoane in direct in emisiune (Mai tii minte Horia programului TVR segmentele live de la Sarabanda?)

…si, mai ales, tanjeam dupa interactivitate.

Astazi, dupa atatia ani, fac video pentru internet pentru ca eu consider ca asta este viitorul. Si lucrand tot in avangarda, cautam solutii pentru aceeasi pacatoasa de interactivitate care parea sa nu se poata aplica unui „filmulet”, unui video care sa poata fi transmis in mod viral, care sa poata fi dat mai departe.

Iata ca se poate si eu, recunosc, de azi dimineata explorez noile posibilitati oferite de tehnologia asta.
Mai vorbim noi despre asta, cand va fi gata primul interactiv marca Cristea!

