RoWebTv Awards 2009

Nu sunt o exceptie

Aseara la Gala RoWebTv proiectul “O Lume Nebuna” a primit doua premii: unul pentru prezentator web si celalalt pentru productie web.
Evident ca sunt mandru de ele pana peste cap!

Dar…

Acum cateva zile s-a implinit un an de cand am facut o mutare de care multi s-au mirat: dupa 19 ani de televiziune conventionala (rastimp in care am facut cam de toate) am schimbat macazul si am plecat la o firma care se ocupa de video, e adevarat, dar… pentru internet.

Pana atunci video-ul pentru internet fusese pentru mine un hobby, o initiativa individuala materializata in filmulete, in videoblog etc. O chestie facuta in timpul liber, fara alte recompense decat multumirea “ca-mi faceam damblaua”. De acum devenea meserie.

Ei bine, ce te poate face sa te arunci inainte in necunoscut, intr-un domeniu care, deocamdata, hai sa fim sinceri, isi traieste bolile copilariei?
In cazul meu a fost… echipa.

Vizita la Activesoft si la situl 220.ro m-a lamurit ca, spre deosebire de celelalte entitati din online-ul romanesc aici oamenii cred in video si doresc sa investeasca in show-uri video.
Ce, vi se pare putin?

Pai BrainTV a murit, EVO TV a murit, Happyfish produce dar inca mai cauta posibilitati de monetizare, Trilulilu reduce motoarele in zona de show-uri si pune accent pe canale profesioniste…

Iar in rastimpul asta 220.ro vrea sa adune o comunitate de creatori video. Pare impotriva vremurilor, nu?
Spuneti-i cum vreti, risc sau intuitie a viitorului, cert e ca aceasta atitudine fata de video m-a convins.

Ce vreau eu sa va spun este ca “O Lume Nebuna” nu este o exceptie pe situl 220.ro:

-Andrei Vulpescu face zilnic un sfert de ora de “Storkator de stiri

Sector7 (cei care au luat un premiu la sectiunea Viral la aceeasi gala RoWebTv pentru “Bodyguarzii intelectuali”) isi publica creatiile tot  la 220.ro

Pamflet de Romania, Razi natiune!, nu mai zic de filmele lui Dezbracatu de la KissFM… si altele, sunt show-uri cu episoade saptamanale.

Cand colegii m-au felicitat azi dimineata, mi-am adus aminte de o intamplare de la inceputurile mele ca meserie cand, un mare om de televiziune, dupa ce mi-a dat o scatoalca peste ceafa, mi-a zis; “Mai copilas, nu mai tipa la echipa in platou ca televiziune fara echipa nu exista!”. Uite ca nici acum, dupa niste (multi) ani, tot n-am uitat scatoalca, iar de adevarul ei m-am convins de mult.

Ei, cand m-au felicitat colegii, zic, le-am raspuns “Astea sa fie primele premii pentru noi dintr-o lista cat mai lunga!”. Pentru ca premise exista: O Lume Nebuna nu este o exceptie la 220.ro, aici exista o echipa.

Daca faceti show-uri video, daca aveti o idee de show pe care nu aveti posibilitatea sa o realizati, daca vreti sa vedeti video romanesc, pentru asta exista 220.ro

  1. Malina

    Felicitari castigatorilor; imi pare rau ca n-am putut sa ajung si eu la acest eveniment, asa ca articolele voastre imi sunt foarte folositoare ca sa-mi fac o parere; Multumesc.

    Apreciază

  2. Daniel Buca

    Felicitari domnu’ !
    Am zis sa iti spun si aici ca pe twitter vad ca nu mai raspunzi de cand esti vedeta cu premii multiple 🙂

    Si nu in ultimul rand felicitari si echipei din spatele show-ului care are un rol foarte important in producerea acestui show.

    Apreciază

  3. Adrian

    Ei, Daniele, de azi dimineata sunt in platou, schimbam scenariul la episodul de maine (sa aratam si trofeele la cadru etc), nevasta-mea ma suna cu aceleasi vorbe ca si tine („de cand esti vedetaaaa…. nu mai raspunzi la telefon”) iar eu ma chinui sa-l conving pe Calin sa apara in cadrul de final si el nu vrea sa spuna nicio replica.
    Da, ai dreptate, fara echipa nu faci nimic in televiziune.

    Apreciază

  4. Daniel Buca

    Daca face figuri Calin sa ii zici ca vin si-l trag de parul din cap :).

    Avand in vedere ca stiu evolutia lumii nebune aproape de la inceput, si online si offline, vreau sa zic ca sunt tare mandru de colegii pe care i-am avut, adica voi :).

    Apreciază

  5. Adrian

    Tu razi Daniele dar trebuie sa filmam din nou maine finalul caci lui Calin „nu-i place cum arata”. Nu-i place cum arata EL, vreau sa zic! Cand zic ca e perfectionist…!

    Apreciază

  6. Pingback: Tweets that mention -Lumea lui Cristea- RoWebTv Awards 2009 -- Topsy.com