Suspans si rasturnari de situatie la concursul Gorillaz

Zic eu intr-o zi, hai sa bag si un concurs in emisiune, ca tot vin Gorillaz in Romania, hai sa dau niste bilete. Asa incat,  bag intrebarea si ma pun pe asteptat raspunsurile. Care incep sa apara.

gorillaz

gorillaz

-Primul e al lui Barsan3, scurt si la obiect. OK!!!

-Pe urma a dat raspunsul CosminP6 (stai din P6? La fel ca Tilica prietenul meu. Vorba e tu in ce oras? Dar sa revenim) OK si cu el!!!

-De la locul trei, locul sub care trebuia sa trag linia castigatorilor, deja au inceput lucrurile sa se complice, a intervenit suspansul.  M-a anuntat Cuceritorul Cipo ca a dat raspunsul dar ca nu apare. Nashpa! Cipo, data viitoare lupta-te cu tehnica pana apare, eventual mai baga un raspuns, mai bine sa fie doua pe server decat niciunul. Nici acum nu am vazut raspunsul tau.. O sa vedeti ca a face video nu e asa usor pe cat cred unii si, cand ti-a lumea mai draga, trebuie sa tre incapatanezi sa faci tehnica sa lucreze cum vrei tu, nu cum vrea ea. Din pacate nu pot sa-ti validez raspunsul. A treia pereche de bilete a ramas inca disponibila

-A patra intrare in concurs a fost a lui Ephamox, care a dat un raspuns bun. Este foarte adevarat ca nu si-a aratat fata in filmulet dar, dupa ce am stat si am cugetat, faptul asta nu incalca nicio regula expres stabilita de mine. Asa ca Ephamox ar fi putut fi cel care sa castige a treia pereche de bilete.
Insa… stupoare: el cedeaza biletele…

“primei domnisoare care raspunde”.

Super rasturnare de situatie, eu cui dau biletele?

-Cam asta e momentul in care are loc “Oscilatia Ev3lyna”:  pe site, comentariu la episod, apare prima domnisoara in acceptiunea lui Ephamox, Ev3lynna, care vazand ca nu e in primii trei, renunta zicand

“offf… si eu ma chinuiam.. sa ma filmez… primul meu comm video.. dar daca tot nu sunt printre primii.. mai asteptati un raspuns video de la o fata pana la uramtorul concurs eu vroiam pt o cauza „nobila” sa si castig.. dar n-am avut sanza.. si pe cuvant.. 3 filmulete aveam si mai si zambeam ” .

SI NU PUNE FILMELE! (fara sa stie ca, de fapt, ar fi obtinut biletele).
Iar lucrurile nu raman asa si se precipita

gorillaz

gorillaz

-Cat timp Ev3lyna e nehotarata intra si ii ia locul pe pozitie eligibila NegoitzaBV cu un raspuns care ii putea aduce adcestuia biletele. Numai ca… raspunsul lui n-are sunet (!!!) si nu ne putem da seama ce a raspuns. Spre deosebire de Ephamox unde nu vazusem nimic, dar raspunsul se auzise. Asa incat sunt nevoit sa invalidez participarea lui NegoitaBV, si ajung din nou in situatia in care iar nu stiu cui sa dau biletele.

„Ev3lyna oscileaza din nou!” Se hotaraste sa puna totusi un film cu raspunsul. Vedem cu ocazia asta ca de fapt sunt doua fete care participa sub acest nume (e dreptul lor),  raspunsul este (bineinteles) corect si, in acel moment fetele aveau biletele in mana, cum se zice.

-Imediat uploadeaza un raspuns corect si Cozmescu 1000, lucru care il punea la acel moment in pozitia de „primu’ sub linie”…

-Urmeaza cu raspunsurile CrissuCriss (a doua fata din concurs, de fapt a treia… ei, intelegeti voi), de Mowgly89, de Patraulea007 (cel mai complex film, daca era pe cel mai elaborat, el lua premiul) si Anakinus.

-Ca mentiune speciala, am primit si o intrare in concurs fara video, de la Blodie, dar n-am acceptat-o desi raspunsul era corect (regula-i regula!)

Ei si cand eram mai linistit ca era clar cine castigase si ca jurizarea se clarificase, vine bomba-bombelor. Fetele de la Ev3lyna, pe la 8 jumate seara, scriu ca…

frate.. ma bucur ca am avut curajul sa posez video.. si sa astept ceva comentarii.. dar unii din spatele calculatorului.. stiu sa dea cu vorbele in stanga si in dreapta….. asa ca mai bine incetez sa dau apa la moara

si… isi retrag filmul. Pe care-l scot de pe site. Si ies din concurs. Si pierd biletele (pe care inca nu stiau ca le au).

Asa incat, urmatorul pe lista, Cozmescu 1000, devine cel de-al treilea castigator.

(Ufff! Pauza de respiratie)

Deci: Barsan 3, CosminP6 si Cozmescu 1000 sunt castigatori.

Acum, ca sa nu am probleme, ii rog pe fiecare sa-mi confirme ca vin la Polivalenta in Bucuresti la concertul Gorillaz.

In plus, sa-mi trimita prin mail numele lor reale (din buletin) impreuna cu seria si numarul, caci se vor legitima la intrare cu buletinul

Mail fie pe 220 la userul Prodexecu, fie pe adrian[la]cristealizari[punct]com

______________________________________________________

  1. Pingback: Tweets that mention -Lumea lui Cristea- Suspans si rasturnari de situatie la concursul Gorillaz -- Topsy.com
  2. Pingback: Suspans si rasturnari de situatie la concursul Gorillaz | e-stire.ro TV | televiziune online | stiri video