In trei ani. Numai? fie…

(Parca ieri era cand, la biroul meu, ascultand o emisiune la televizor, am scris primul meu post pe blogul „Cristealizari”)

17 octombrie

A trecut atat de putin (sunt, totusi, doar cativa ani) dar s-au intamplat atat de multe…

Logo Capsula Timpului dec 2006

-a fost „Capsula Timpului„, un proiect enorm pentru vremea aia.

-am lansat impreuna cu Iulian Comanescu dezbaterea despre un cod deontologic in mediul online, (Netiquette) dezbatere care a a cam inflamat blogerimea la vremea aceea. Astazi, la trei ani distanta, ideea incepe sa capete forma.

-a fost prima editie „Crist(ea)mas Blog Party„, (de atunci l-am organizat in fiecare an)

-a fost Prima inregistrare video a unei intalniri din blogosfera romaneasca.

-au fost primele reportaje video de la festivalul blogosferei RoBlogFest si primul video-interviu cu un castigator (Visurat)
[apropo, le mai are cineva caci Youtube l-a sters pentru ca „violau drepturile de autor” (?!?!?!?)

-am lansat NETv, (chiar prima televiziune online din Romania) cu transmisia IN DIRECT a festivitatii de premiere de la RoBlogFest 2008, (o parte din inregistrare se afla AICI prin amabilitatea CDinside)

-am inceput videoblogging, am deschis un canal video pe Trilulilu

-m-am implicat social prin video si un reportaj de-al meu a atras atentia aducand Protestului din Lacul Tei un premiu la Gala Premiilor Participarii publice (festivitate transmisa pe NETv)

-am filmat flashmob-uri, fie pentru Teo Peter, fie pentru Michael Jackson (ca au fost doua) fie… altele

-am lansat proiectul unui show video dedicat exclusiv distributiei online, „O Lume Nebuna„. De atunci au trecut noua luni in care, saptamana de saptamana, apare un episod. A atins jumatate de milion de vizionari pe 220.ro, si saptamana trecuta „a facut mia de vizionari” in 58 de minute. (LE: A batut pe weekend 30.000 de vizionari.)

-au mai fost… ehei…

________________

(…PLM… in numai trei ani?)

  1. Andrei

    Felicitari!!! Si totusi cat de repede a trecut timpul si cate s-au intamplat in tot acest timp. Iti urez succes in continuare in tot ceea ce faci si sper ca nu vei opri curand show-ul „O lume nebuna”. In opinia mea (si nu numai) este cel mai reusit show de pe net. Bafta, Adriane!

    Apreciază

  2. angel_of_skrull

    Felicitarile mele dumnule Adrian Cristea ,care ne oferi in fiecare joi 10 minute de ras in hohote intr-o zi obositoare si care faci ca joia sa devina o zi mai buna pentru toata lumea…Ne vedem pe 220 😀

    Apreciază