O Lume Nebuna 2-9, Mai tare ca Rambo

Azi la O Lume Nebuna, cel mai tare show online, vorbim despre cat de nefaste sunt „micile greseli”, despre cioara arestata pentru hartuire si, mai ales, veti vedea si voi cat „bullshit” poate livra un candidat prins cu ocaua mica.

Iar eu… ei bine, eu, nu-i asa ca seman cu Rambo?

  1. mullery

    ffff tare emisunea voastra….doar ca atunci cand dati o stire din alta tara si arati siteul acela incercuit cu rosu….traducet-il in romana sa vada lumea frate care e treaba exista la GOOGLE TOOLBAR traducere 😉

    Apreciază

  2. Adrian

    @gbr: Nu te-am criticat, am exprimat doar o alta opinie. Daca era o critica te nominalizam. N-o sa te critic doar pentru ca ai alta parere decat mine. 🙂

    Apreciază

  3. gbr

    am inteles „mesajul” care l-ai transmis. oricum, a iesit ok…si daca mai am ocazia sa fiu „gica contra”, nu o sa te iert 😛

    o seara faina

    Apreciază