O Lume Nebuna 2-8, Tatal care da sa suga

Astazi la O Lume Nebuna, cel mai tare show online, un episod despre tati neobisnuiti si despre sfarsitul lumii.

Apropo, VOI CAND ERATI MICI CE VOIATI SA DEVENITI?

Voi scrieti iar eu voi face un post despre dorintele noastre de cand eram copii.

Hai sa ne aducem aminte…

  1. Catalin Buzatu

    Am vrut să devin paraşutist încă de la vârsta de 7 ani! Având o casă lângă aerodromul din Craiova, era imposibil să nu mă îndrăgostesc de acest sport! Acum am 22 şi sunt mulţumit: Sunt paraşutist cu acte în regulă! Au meritat cei 15 ani de aşteptare…

    Apreciază

  2. xinfest

    Cand eram mic imi doream sa fiu un fel de supererou…
    Acum sunt Pompier… deci pot sa zic ca mi`am atins un pic visu 🙂

    Apreciază

  3. Adrian

    @Catalin si @Xinfest: deci faceti parte din tagma celor care si-au vazut visul cu ochii, bravo!

    @Tilicaru: Ai toate sansele sa ajungi, cu conditia sa nu se prabuseasca pana atunci sistemul de pensii in Romania.

    Apreciază

  4. Monica

    Eu voiam sa fiu balerina! 😀 acum studiez sa devin traducatoare.. totusi pot spune ca mi s-a indeplinit oarecum visul asta, caci obisnuiam sa fiu in echipa de gimnastica si am mers la mai multe spectacole si etc..

    Apreciază