Papuciada, flashmob in Bucuresti (VIDEO)

flashmob papuciada

Flashmob-uri, adica lumea se aduna fix la o anumita ora, executa pentru scurt timp o actiune in comun dupa care dispare.
Cele in memoria lui  Michael Jackson  le-au facut foarte populare. Cum noi le-am aratat (si AICI si AICI si AICI si AICI) am fost chemati si la… PAPUCIADA.

De ce „Papuciada”?
Pentru ca pret de cateva minute participantii s-au batut, pe pajistea din fata Teatrului National, cu… papuci de casa.

Precum cavalerii din vechime toata gasca a participat la un turnir cu arme „pufoase”.

Iata filmul

NOTA: hazul cel mai mare il  facea paznicul care, luat pe nepregetite, venise si el sa linisteasca lucrurile strigand: „ma baieti… ma baieti…!”. Il puteti vedea, singurul in picioare, in timp ce toti ceialti sunt „morti”

  1. tilicaru

    Ha, primu inaintea lu Tilica fratele meu de nume!!!!!!!!jajajajaa!!!!.
    Data viitoare sa ma chemati shi pe mine. Domnu Cristea de ce nu ne spuneti dinainte si noua?

    Apreciază

  2. Pingback: După bataia cu papuci… - Am doar 18 ani
  3. Roboid

    Daaamn. Poza articolului e dovada ca am fost omorat miseleste pe campul de lupta al papuciadei :)) M-am trezit cu un papuc in spate 😛

    Apreciază

  4. Pingback: 20 Septembrie – Cupa Papuc (bataia cu papuci de casa) « iFlashMob