O Lume Nebuna 2.6 – Rezultatele concursului de videocomentarii

Cand e vorba de un domeniu nou ai doua modalitati de a aborda situatia:

1)mergi pe termen scurt, vrei rezultate imediat si atunci mizezi pe”nume” gata facute. Fructifici ceea ce iti ofera varfurile si cand nu mai e nimic de oferit treci la altceva. Esti un culegator care se plimba de colo-colo si profita.
2)mergi pe termen lung, investesti timp si energie in formarea unei baze pe care sa te sprijini, rezultatele nu sunt spectaculoase dar devin stabile pe termen lung. Esti un agricultor care defriseaza, planteaza, de multe ori nu ii iese si este tinta glumelor de pe margine. Si speri ca la toamna sa ai recolta.

De ce toata aceasta filozofie? Pentru ca tocmai analizez rezultatele concursului de videocomentarii de la show-ul online O Lume Nebuna de pe 220.ro

winnerAu fost 11. E mult? E putin? Pai depinde cu ce comparam.
-Cu un an in urma aici la 220 nu se folosea asa ceva.
-In primul sezon de la O Lume Nebuna si in Mirarile lui Cristea am introdus interactivitatea, am pus intrebari si am primit raspunsuri.
-De cand am inceput sezonul 2 la OLN (de o luna) am stimulat si video raspunsurile. La inceput au fost 2, pe urma mai multe, azi am ajuns la 11. Singurul meu comentariu este ca progresia asta ma incurajeaza sa merg pe drumul asta de “agricultor”. Daca niste oameni ajung sa “invete cu camera“din pricina mea, in conditiile in care  online-ul si mai ales video-ul online castiga tot mai mult teren pe zi ce trece,  atunci inseamna ca am lasat ceva in urma.

Dar sa revenim la concurs:

Din cele unsprezece…

1) patru erau “tragere la tema”, mai pe departe, erau filme ale altora uploadate doar pentru ca aveau subiecte mirositoare (Basina la servici, Shoes, Sub apa pestii nu put !!!, Igiena exagerata inbolnaveste !!!– am folosit titlurile originale). Daca la primul concurs le-am primit, acum deja putem spune ca ne-am mai desteptat si noi iar astfel de video comentarii nu isi mai au locul. Cei care le pun nu aduc nimic nou, aportul lor la realizarea raspunsului fiind doar gasirea filmuletelor cu teme asemanatoare si uploadul. Ehei, de astazi asteptam mai mult de la fanii emisiunii, fara suparare.

2) trei sunt pe tipul webcam. Tin de la inceput sa-I felicit pe cei trei pentru curaj. Am mai spus-o de cateva ori si o sa o tot repet: Iesitul in video in mediul online este un act de curaj. Internetul are, spre deosebire de televiziunea clasica, INTERACTIVITATE. Asta inseamna ca, are-nu-are dreptate, oricine poate sa-ti spuna “Auzi ba, sugi p****la!!!” . In internet, daca iesi in fata cu figura ta reala, te expui.
Indiferent ce ar spune unul si altul, in “netbiz” (showbizz-ul de pe net) emai dur ca in tv.
Felicitari deci WhityTiger, Iliutza2020, Tomalexandru17. Daca si parerile exprimate de voi ar fi fost mai incisive, mai… originale, mai cu… miez aveati sanse mari sa castigati.
Nu vreau sa se inteleaga ca vorbitul in fata camerei nu are sanse sa castige, doar ca pregatiti-va un pic inainte sa apasati REC. Munciti mai mult caci puteti mai mult!

3)patru au fost chiar muncite si le iau pe rand

Ragg123: slideshow cu text, pus pe muzica. Muzica alerta. Isi exprima parerea si raspunde la intrebare. De remarcat ca la doar cateva ore dupa lansarea concursului raspunsul era deja pe site, uploadat. Asta da promptitudine.
popapopapopa: un slide show combinat cu text si imagini, pus pe muzica si impanat cu indemnuri de a se spala. Muzica e bine aleasa, la fel imaginile care completeaza mesajul text, in final da si un raspuns scurt la intrebarea pusa.
Scato: eheeeei, cu Scato e un mare castig. Nu stiu cum s-a ambitionat el dar a reusit sa obtina ajutorul unei agenti de nunti si botezuri (glumesc, am inteles ca se ocupa cu filmari la diferite evenimente) care sa-l ajute si a realizat un film IN CARE JOC EU!!!.(???)
In primele momente am ramas siderat, de unde naiba asemenea secvente cu mine sau cine naiba sunt meseriasii astia in trucaje din Romania (avusesera un timp prea scurt la dispozitie) de care eu nu stiam nimic? Dupa ce am cautat asiduu pe net si am avut o discutie cu Scato, m-am lamurit, dar nu va spun. Va las pe voi sa gasiti raspunsul. Pana una alta, iata filmul:

4)Tilicaru: aici vad ca e o chestie de orgoliu, el intaratandu-se cu Scato la un pariu pe bere (inteleg ca pariul se va stinge in weekend cu multa bautura) ca poate si el. Drept pentru care, in ultima zi a concursului, a facut si el o… ANIMATIE!!! Un filmulet cu el, cu mine si cu un raspuns scurt si la obiect la intrebarea pusa. Daca la capitolul surpriza si spectaculozitate cele doua sunt cam egale, dupa ce m-am lamurit cu ce programe au fost facute am hotarat ca premiul merge asa:

Pentru ca a muncit mai mult, a fost creativ, a cautat solutii ingenioase de realizare a filmului, le-a si gasit, (chiar daca a pus filmul catre miezul noptii!) si, nu in ultimul rand, a raspuns precis intrebarii concursului, premiul merge la Tilicaru al carui film va invit sa-l urmariti inca o data:

  1. Tilica

    Cristeoooo, ai ajuns erou de benzi desenate bai, tu si Superman. Mai ramane sa incepi sa salvezi lumea de „rai”, ca de imputiti vad ca ai inceput deja…

    Apreciază

  2. Tilica

    Cristeooooo, cine e „Tilicaru” asta de mi-a luat numele? Vezi bai ca e marca inregistrata si ma cunosc cu Cristea de o viata, nu ma mai imita ca ne certam rau. Iti arat si buletinu ca sa stii de unde vine numele. Te somez sa schimbi numele sau sa-l scrii cu litera mica. Baai, eu scriu aici de ani de zile, mai am putin si ma ia Cristea de suflet co-autor pe aici, vezi tu cine sunt eu?

    Apreciază

  3. Loretta

    Bravo, uite ca este posibil sa faci munca de apostolat intr-un domeniu nou. Felicitarile mele celor care au fost mentionati! Nici nu stiam de existenta concursului.

    Apreciază