Concertul Madonna sau Mădana Şou

Am fost la concert Madonna cu niste prejudecati. Acum, dupa ce am vazut, pot declara:

Da, m-am convins, asa e!

Voce foarte buna (desigur, nu exceptionala, gen Beyonce) dar a cantat si a dansat permanent. A umplut scena, cat era ea de mare
Atitudine, tupeu, explozie, si o conditie fizica  excelenta.
Mai niste gesturi incitante (un microfon pe la chiloti, un sarut patimas cu o dansatoare, un faching mimat…), mai un „A’iuredea…!”in microfon…
In concluzie, a facut show!

Personalizat, as zice, dupa ce am vazut momentul „Miles away” in care estul Europei apare ca un drum prafos parcurs in caruta in ritmuri tzigano-ruso-balcanice. As fi trecut si peste asta daca nu vedeam scris gen „Bukares” intr-un fel de n-am litere in fontul asta european. Iaca:

Tot materialul audio a fost remixat si facut unitar, bravo ei.
Tehnica… mai de incoace, mai de mileniul trei, desi s-au carat cu ea de acasa. M-au impresionat video-wall-urile circulare care ba dadeau imagini, ba deveneau transparente si vedeam ce se intampla in spatele lor. Lasere, lumini, show dupa o reteta testata.

Am si o problema:

Singura data cand TOTI cei N-shpe mii de oameni au fost „cu mainile in aer” a fost la „Remember Michael Jackson„.

Oooops!
_______________________________

Despre partea romana, ce sa zic…
-Acelasi omor la coada la bere, aceleasi dozatoare care ba nu merg, ba merg prost, ba dureaza pana pui un pahar ca iti expira buletinul, aud ca nici cu toaletele nu s-a stat prea bine… asta e. Nu se tin concerte in Romania decat de vreo douazeci de ani.

-Pitzy, cu spatele la scena si cu fata la Cocalarius; „Iubi, fa si mie o poza sa sa vada si scena cu Mădana, sa pun pe Haifai!”

Una peste alta; daca pe iarba dansa odata cu ea si pushtime care nu se nascuse la „Like a Virgin” (optzecisipatru!!! plm!), ori ea e un maaare artist, ori am devenit noi prea snobi si „tre’ sa fim” si noi la eveniment…

Drept concluzie, vorba Alinutzei pe finalul articolului ei:

Acum, dupa ce toata lumea a beneficiat cumva de venirea ei, toata lumea-i multumita: “Mădana” a venit, a cantat, a plecat. Nu s-a petrecut niciun incident,  n-a incercat nimeni sa-i faca altceva inafara de poze. Vorba videowall-ului de pe scena, la final: GAME OVER.

  1. Tilica

    Da Cristeo, asa e, da a facut show.
    Iar cu toaletele, asa e, n-au fost destule, iar eu bausem multa bere, :))

    Apreciază

  2. Loretta

    Am fost si eu si showul mi s-a parut eclatant.
    Este adevarat ca eram prea mica la „Like a virgin” dar muzica ei mi-a luminat adolescenta si tineretea. Eu m-am dus sa vad un artist, chiar daca nu ii cunosteam pe dinafara toate textele. Nu sunt o mondena dar Madonna trebuia vazuta.

    Apreciază

  3. Tase

    aiurea era o gramada de patzakyne care venise doar sa se vaza ca a fost shi ele acolo k toata lumea buna. Shi mai si vorbeau tot timpu ca uite la aia cum e imbracata, uite cu cine a venit aia, ete ce s-a ingrasat aia, de nu mai auzeam scena.
    Sa stea dreak acasa!!!!!

    Apreciază

  4. anonim

    tipa e nasoala schiloada urata si nu are voce. Daca moare ea orice dansator ii poate lua locul si facand playbak. Au fost melodii in care ea canta dar nici nu era pe scena, era de pe banda si toti proshtii au cazut in cur de extaz. Poponari!!!!!!

    Apreciază

  5. Musli

    Mersi ca mi-ai descris concertul.. Bine ca nu am fost :-J… Am vazut la tv ce a ramas dupa concert o tona si jumate de praf in aer si mai bine de 5 t de gunoi …si un parc distrus

    Apreciază

  6. Adrian

    He-he, da, Musli, ai dreptate, dar sa nu poti sa te lauzi tu ca „auzi fata, si cand eram io la concert la Mădana…”

    Apreciază