"Mădana Şou" sau de ce ma duc la concertul Madonna

-Pe vremea lu’ Impuscatu am ratat un show Queen la Budapesta. Eram mic si nu se trecea granita asa usor. Am ramas cu o nostalgie.
-In 93′ am prins Michael Jackson la Bucuresti, concertul care a zguduit Romania.
-Anul asta AC/DC au fost in Europa, i-am ratat. Dar macar astia mai traiesc…

Ei? cu cine ma intalnesc acolo? on Twitpic

Nu sunt innebunit dupa muzica Madonnei.
Dar tupeul, „the attitude”, stiinta de a se aseza in mijloc, personalitatea, capacitatea de „trend setter”, puterea de munca, felul cum se tot reinventeaza cu imens succes de atatia ani…

Asta imi garanteaza ca voi avea ce vedea.

Care vii?

___________________________

Later edit:

Da, m-am convins: asa e!

Voce foarte buna (desigur, nu exceptionala gen Beyonce) dar a cantat si a dansat permanent. A umplut scena,
Atitudine, tupeu, explozie, si o conditie fizica  excelenta.

  1. Pingback: Cristealizari -Lumea lui Cristea- » Blog Archive » Concertul Madonna sau Mădana Şou
  2. Pingback: Twitter Trackbacks for Cristealizari -Lumea lui Cristea- » Blog Archive » “Mădana Şou” sau de ce ma duc la concertul Maddona [cristealizari.com] on Topsy.com